• Ik ben echt pissig nu want dan moet ik dus in me vrije tijd een toets maken omdat school het niet goed regelt.
    Wij moeten op school dus laptops gebruiken, maar merendeel heeft dus geen laptop en gaat er geen kopen. Nu mogen een meisje en ik dus op een laptop van school omdat de computer het niet doet. Maar dit weten ze dus gewoon al vanaf het begin van het schooljaar. Maargoed, ik mocht dus een laptop doet ie het niet eens. En dan komen er twee gozertjes langs die maken hem duurt half uur. En als ie het dan eindelijk doet dan moet ik hem weer terug brengen. Dus wat heb ik er aan gehad? Helemaal niks, en dat moet dan nog 3 jaar lang zo door gaan tot mijn moeder eindelijk een laptop wilt aanschaffen.

Maar goed om t nuttig te houden, wie moet er nog meer een laptop gebruiken op school en is het ook zo kut geregelt?

[ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 11:59 ]

Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

Bij mij op school werken we ook met laptops: ze zijn nieuw en als je klaar bent met je opleiding (je diplomma dus hebt, of je gaat naar een andere school) mag je die laptop mee naar huis nemen omdat hij gewoon van jou is. :")

[ bericht aangepast op 27 nov 2010 - 15:21 ]

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Jammer genoeg wij niet... Want ik heb er zelf één!

k zou dat probleem eens aankaarten :Y)

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Ik zou geld gaan vragen tijdens verjaardagen en kerst enzo om er zelf een te kopen. En uiteraard gaan sparen. Ik zit met ongeveer hetzelfde - heb ook onwijs hard een laptop nodig - maar gelukkig heb ik ergens nog een studiespaarpotje.

No growth of the heart is ever a waste

Hmm dat is wel kut:S
    Bij ons op school hebben ze ook laptop onderwijs (ik heb het niet, het is 2 jaar nadat ik op school zat in werking gegaan) en bij ons heeft iedereen gewoon een laptop gekregen..

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Ik moest verplicht een laptop kopen. Een bepaalt type. Anders konden de juiste programma's er niet op en omdat ik een grafische opleiding doe en vrijwel alles via de pc is.. heeft iedereen gewoon zijn eigen laptop.

[ bericht aangepast op 27 nov 2010 - 19:05 ]

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

ik loop nog ouderwets met boeken in mn tas,
    maar je probleem lijkt me heel vervelend.

Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

Op het voortgezet onderwijs gebruikten we de laptops van school en die deden het ook nooit. Vooral inloggen en internet was daar altijd een groot probleem. en er waren niet genoeg stroom stekkertjes voor alle laptops dus zo af en toe kon je niet verder omdat je geen stroom meer had en geen oplader.
    Waar ik nu zit moet je gewoon je eigen laptop meenemen en daar is het best wel goed geregeld.