• Nou ik kwam lachend de klas binnen en gelijk de vrouw: 'Ga eens zitten en stil.'
    Dus ik ging zitten en was de eerste 5 minuten stil.
    En toen vroeg iemand die voor mij zat iets ik gaf antwoord en gelijk zei dei vrouw: 'Sarita ga maar alleen zitten.'
    Dus ik pak mijn spullen maar wist niet waar ik moest zitten dus ik roep kei har door de klas heen:'Waar moest ik nou zitten!'
    Wordt die vrouw weer boos: 'Durf jij zomaar door de klas heen te roepen!'
    Dus ik steek met tegen zin mijn hand op.
    'Wat is er Sarita?' vroeg dat mens opeens poeslief.
    'Waar moet ik zitten?'
    'Bij de deur want als ik je zat ben kun je zo snel mogelijk vertrekken.'
    Dus ik ga bij de deur zitten tussen alleen maar kneusjes alleen die kneusjes waren best gezellig en toen werd ik er dus uit gestuurd. En nu moet ik strafwerk schrijven voor frans :@.


    "Ignite, my love. Ignite."

    aaah, arme jij :P
    Ik zat met Duits continu te kloten, iedereen werd op het bord geschreven alleen ik en mn vriendin niet.
    Vet geinig x']


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Pff, sick.
    Ik werd eruit gegooid omdat ik 'emo' zei en die leraar dat hoorde. Was het de bedoeling dat ik me ging melden voor nablijven. Kwam dus heeeeelemaal niks van :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Pff, sick.
    Ik werd eruit gegooid omdat ik 'emo' zei en die leraar dat hoorde. Was het de bedoeling dat ik me ging melden voor nablijven. Kwam dus heeeeelemaal niks van :]


    Zou ik ook niet doen


    "Ignite, my love. Ignite."

    WTF? DAT IS TOCH GEEN REDEN?
    xD Ik moest melden toen ik van dat haar mousse (schuim) op m'n handen deed en toen zei tegen m'n gezellige mattie: HIGH FIVE xD en mijn en haar kleren wit waren (lol)

    NNailaa schreef:
    WTF? DAT IS TOCH GEEN REDEN?
    xD Ik moest melden toen ik van dat haar mousse (schuim) op m'n handen deed en toen zei tegen m'n gezellige mattie: HIGH FIVE xD en mijn en haar kleren wit waren (lol)


    whahah -plat-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Da's gemeen (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wat een stom mens.


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    Wat een stom mens.


    whahah en nu heb ik ook nog steunles van haar :(


    "Ignite, my love. Ignite."