• Doen *** veel pijn.
    Ik heb gister een voetwrat weg laten snijden (bevriezen werkte niet, al heel vaak geprobeerd),
    en nu is ie dus weg gesneden.
    Ik kreeg dus zo een prik, en die doen echt ontzetten vel pijn.
    Nu mag ik 10 dagen niet op mijn voet staan, en moet met krukken lopen.

    Om het interessant te houden, hebben jullie al eens een verdovingsprik gehad, en waarom?


    Food.

    In mijn teen (deed verscrhikkelijk veel pijn :|) en aan de zijkant van mijn oog, wat nog wel ging.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Rosyln schreef:
    Ja, twee keer.
    En dan waren het elke keer twee prikken.
    Bij mij was het omdat bij mij grote teennagel de nagel in m'n vlees was gegroeid, en dus moesten ze m'n een stukje nagel wegsnijden.
    Heel fijn ja. En dan twee prikken in één teen. Brrrrr.
    Moest overgeven van de pijn haha. (':


    Ja, die prikken ja.
    Doen zooo'n pijn ;\


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    klasgenoot:En,,waarom loop jij met krukken?
    Jij:Ik liet een wrat wegsnijden (cat)

    Dat klinkt wel dom (krul)
    Nee,ik heb er nog nooit een verdovingsprik gehad, en ik hou dat liever zo (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Bij de tandarts voor tanden en kiezen laten vullen.
    Ik heb hele gevoelige tanden dus ik voel alles, ook met verdoving maar gelukkig wel in mindere mate :D


    La credenza è una medicina contro il timore

    Het enige dat ik me kan herinneren was bij de tandarts.
    Daardoor ben ik nu echt bang van de tandarts, want serieus, ik haat dat gevoel.
    Je kan gewoon dan helemaal door in je lip bijten en als je te hard bijt, bijt je misschien je halve mond aan stukken zonder je het zelf voelt.


    effort never betrays you

    Bij de tandarts vaak genoeg, want ik heb echt een slecht gebit. Maar die hielpen gelukkig wel (:
    Beterschap! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, toen ik me kies moest laten trekken.
    En als ik moet boren. 21 december moet ik weer dus dat word weer een prik.
    Achja, alles is beter dan de pijn van die kut boor ;$


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ja...
    Ooit heb ik ook een voetwrat gehad...Maar bevriezen hielp bij mij ook niet, dus hebben ze het met laser gedaan :S
    Maar overal waar ze een spuit zette om te verdoven, groeide enkele dagen later ook een wrat :X
    Maar het had iets met mijn bloed te maken want na enkele maandjes was alles vanzelf weg :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    nog nooit maar ik haat prikken(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lijkt me kut, vraag iedereen waarom je op krukken loopt. 'Voetwrat laten wegsnijden'


    it's so empty living behind these castle walls

    Gelukkig alleen bij de tandarts en die dingen doen best wel pijn.

    Beterschap in ieder geval!

    Ja, bij de tandarts. Telt dat ookt?
    Ik hoop maar dat het nooit meer hoef :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    ja, ook in mijn gehemelte! Pijnlijk!!


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    je knie laten verdoven is ook fijn, not xD, en verder in onderarm maar dat viel wel heel erg mee (:

    Toen ik een kies moest trekken, de prik deed zeer, het trekken niet. :P


    *insert philosophical cringe expression here*