• heey,
    ik heb een probleem of liever gezegd een vriendin van mij.
    Haar ouders liggen al een jaar in een hele ingewikkelde scheiding en zij verteld eigenlijk alles daarover aan mij. Nu weet ik dus echt niet wat ik moet doen. Mijn ouders zijn namelijk niet gescheiden... ik voel me egt ontzettend rot dat ik haar niet kan helpen. Weet iemand wat ik kan doen?


    I am an idiot, I move.

    Heel veel met haar praten en naar haar luisteren. En als ze even weg wil uit die situatie,met haar iets gaan doen. Gewoon laten weten dat je er voor haar bent. Soms is dat al genoeg hulp, want ze snapt heus wel dat je de situatie niet kent en dat het voor jou moeilijk is om te helpen. Succes en sterkte
    xoxo Nicole


    Why don't you break my heart

    Bij ons kan je komen met je probleem. Lees onze profiel en daar staat wat je moet doen ;) En info en alles^^

    Heel veel met haar praten en naar haar luisteren. En als ze even weg wil uit die situatie,met haar iets gaan doen. Gewoon laten weten dat je er voor haar bent. Soms is dat al genoeg hulp, want ze snapt heus wel dat je de situatie niet kent en dat het voor jou moeilijk is om te helpen. Succes en sterkte
    xoxo Nicole

    oké dank je wel(flower)


    I am an idiot, I move.

    Met haar erover praten wanneer ze wil. Neem de rust en ga vooral niet in de drukte met haar praten, maar onder 4 ogen. En als ze huilt, laat haar dan vooral uithuilen. Voor jou is het ook moeilijk. En als ze er niet over wil praten, doen jullie dat niet. Je kunt ook zeggen dat je er altijd voor haar bent, maar waarschijnlijk weet ze dat wel. Ze heeft je steun hard nodig! Goed dat je het met ons deelt, zodat we jullie kunnen helpen.

    VEEL STERKTE EN SUCCES!

    xoxo Esmae.


    -

    jij moet er gewoon voor haar zijn en met haar praten en voor afleiding zorgen. Mijn ouders gaan waarschijnlijk scheiden en dat is waar ík op dit moment het meeste behoefte aan heb.
    je moet haar gewoon op haar gemak kunnen stellen dat ze altijd bij jou terecht komt.
    niet gaan opdringen dat ze tegen je moet praten, want dan klapt ze dicht. Als ze iets kwijt wilt, moet ze er zelf maar over beginnen. Maar natuurlijk moet jij er ook voor openstaan en niet een ander verhaal er doorheen beginnen te lullen, omdat je er geen zin in hebt om over te praten.
    dus gewoon voor haar zijn, dat is genoeg:P

    XxX Doo(K)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Wij zijn een beetje bezig met je probleem. Er is nu alleen niemand van ons wakker *zucht*