• Oké, het zoveelste Britta-is-gewond-topic. Tot mijn spijt moet ik mededelen dat ik deze week en volgende week ook nog misschien, moet leven op soep en vla.
    Dit komt door het gevolg van het spelletje flagvoetbal (soort rugby). Tijdens het spel kreeg ik een elleboog tegen mijn kaak/kin en is mijn mond dichtgeklapt.
    Een groot deel van mijn tanden zitten los, één tand moest er bijna uit. Een stuk van mijn tand is eraf gevallen (al een beetje bijgewerkt door tandarts), er moest een gat in mijn tand geboord worden, zodat er een zenuw uitgetrokken kon worden, vervolgens moest dat schoongemaakt worden en weer gedicht. Tanden vastgezet door mijn spalk die ik al had, maar door de klap was die losgegaan. Morgen kaakfoto's laten maken en dat was het eigenlijk.
    Het doet best wel pijn eigenlijk..
    (was met gym gebeurd trouwens)

[ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 16:40 ]

Ik ben gemeen xoxo

Auwtch :S
    En ik zat al te klagen als ik ergens over struikel :')
    BETERSCHAP !!!(flower)

[ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 16:39 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

o.o

Beterschap <3

ohmijngod, dit klinkt zo pijnlijk dat ik er zelf pijn van kreeg.
    Sterkte !(flower)

We're hiding behind skin that's too tough

En daarom is gym op school ongezond.
    Beterschap! ^^

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Dat klinkt echt pijnlijk.
    Beterschap, joh!<3
    Mijn lessen Lo gaan ook gevaarlijk worden, we beginnen met volleybal.(cat)

effort never betrays you

Omg O.o
    Sterkte!
    (flower)

You can't fly unless you let yourself fall.

Dank jullie! Op dat moment deed het best zeer ja, maar toen het net verdoofd was niet meer. Helaas begint de verdoving weg te gaan..

Ik ben gemeen xoxo