• mijn kleine neefje word gepest op zijn school en ik kan het niet meer annzien.
    vandaag ook kwam hij onder de cola thuis. ze hadden een fles coco cola in zijn schirt gestopt. ik vond het zo zeilig. hoe kan ik het laten stoppen.

    Slaag er op los:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het is niet zo dat jij dit moet oplossen. Weet de school ervan en zijn ouders? Misschien dat zij er iets aan kunnen doen...


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Aaarh, ik kan het ook niet aanzien, mensen die gepest worden. Misschien kun je hem aanraden om naar een leerlingenbegeleider te gaan? (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    NinjaKnives schreef:
    Slaag er op los:Y)



    goeie tip,maar lost niets op denk ik

    blacklady schreef:
    (...)


    goeie tip,maar lost niets op denk ik

    Hangt er vanaf :)
    ZIjn ze veel jonger dan jij kan je ze eens goed bang maken :)
    Zodra ik weet dat mijn neefje ooit gepest zal worden sla ik op die pester :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Misschien kan hij het best eerst tegen zyn ouders vertellen & zy zullen hem al steunen,wat meestal al veel helpt. Daarna kan hy het aan de school vertellen, Zij zyn waarschynlyk de enige die hier écht wat aan kunnen doen.
    Niet zelf de pestertjes aanvallen ofzo, lost meestal helemaal niets op (;


    All I need is one'

    *Tegen de ouders van de bully vertellen.
    *Tegen de leraar vertellen.
    *De bully is volgens mij toch een stuk jonger, ik zou zeggen ga erop af :') Die wordt wel bang.


    I live for the applause, you will die for it.

    CaraStar schreef:
    Misschien kan hij het best eerst tegen zyn ouders vertellen & zy zullen hem al steunen,wat meestal al veel helpt. Daarna kan hy het aan de school vertellen, Zij zyn waarschynlyk de enige die hier écht wat aan kunnen doen.
    Niet zelf de pestertjes aanvallen ofzo, lost meestal helemaal niets op (;



    hij woont bij ons,dus ik ben zijn zus eigenlijk..

    NinjaKnives schreef:
    Slaag er op los:Y)

    Waarschijnlijk is dat van jou sarcasme ^, ik zie er echt op los slaan.

    Jalex schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk is dat van jou sarcasme ^, ik zie er echt op los slaan.

    Ergens zit er een beetje sarcasme in :')
    Maar als ik in haar schoenen zou staan zou ik het wel doen ^^
    Ik kan erg agressief zijn met momenten ^_^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Je moet hem leren dat hij zich niet zo maar mag laten doen, dat hij voor zichzelf moet opkomen. Heb ik ook gedaan toen mijn nichtje gepest werd.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    Je moet hem leren dat hij zich niet zo maar mag laten doen, dat hij voor zichzelf moet opkomen. Heb ik ook gedaan toen mijn nichtje gepest werd.



    goeie tip

    naar z'n school gaan en met de leeraren gaan praten lekker direct en je niet onder de tafel laten praten want dat doen ze op scholen ik wete hoe pesten is ik ben ook gepest op school heel me leven en ik wordt het nu nog dus de leraren confronteren ermee en niet naar huis gaan voordat ze een oplossing hebben

    gr wendycash


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Weten zijn ouders hiervan? En de school? Die zou je als eerste moeten inlichten, dan kunnen zij er misschien samen met hem iets aan proberen te doen. Het klinkt kinderachtig om naar de leraar te gaan om het te 'zeggen', maar het is in zo een geval echt de beste oplossing.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan