De tijden die ik met mijn pleegzus had. Laat ik vanaf het begin beginnen.
Ik heb dus een pleegzus. Een jaar of drie geleden kwam een meisje onze winkel binnen, die echt ontzettend op een jongen leek.
Wel, mijn moeder, overgevoelig dat ze is, kreeg medelijden met haar omdat haar moeder dood was en haar vader in de gevangenis zat. Ze regelde wat stuff en tada, ik had een pleegzus.
Ze woonde niet bij ons maar kwam in de vakanties en weekenden. Ik ging ook vaak bij haar op bezoek, ze woonde in een leefgroep. Daar deed ik vanalles, niet verkeerd denken, gewoon leuke dingen. We gingen vaak 's avonds, in de weekenden dat ze niet bij ons was, ''touren''. Dan reden we uren rond 's avonds met iedereen van de leefgroep en het was hartstikke gezellig. Ze is echt een van degene waarmee ik de meeste lol heb gehad.
Het contact werd eigenlijk minder, omdat mijn moeder dacht dat ze een bad influence had op mij. Ik mocht niet meer met haar omgaan, en ze kwam niet meer in de weekenden of in de vakanties. Best ***
En dat wou ik even mededelen haha, ik zit er best mee. Heeft iemand nog zoiets, van ‘fuck, dat mis ik best’?
My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.