• Ik word daar duss meestal zwaar genegeert en daar kan ik duss egt niet tegen,, 1 keer werd ik daar niet genegeert en da ws vanmiddag maar toen was ik ook son beetje de enige daar ¬¬ en pas als je segt dat je genegeert word beginne de 2 of 3 mensen heel eventjes wat tegen je te segge soiets in de richting van: Ik negeer je neit hoar..
    En dan : Der sijn hier helemaal geen groepjes..
    EN dan denk ik yea right..
    Wtf is de hele bedoeling vn een shout als de meeste kinders er daar tog nixx aan vinden OMDAT ze daar zwaar genegeert worden ¬¬ en hier is al een topic over ik weet,,(A)


    Crack a bottle

    Ja dan zegt er zon domme bimbo: Ik negeer je niet hoor!

    Oemg >.<
    Dus echt wel

    Het is net zoals op het forum. Als mensen daar met elkaar praten en discussies houden, en jij komt daar als er zo'n 3/4 paginas over dat onderwerp zijn, tusen met "hoi" ofzo, dan word je ook genegeerd hoor.

    Trouwens, als jullie de shoutbox ongezellig, of kut vinden, kom er dan gewoon niet. Probleem opgelost!

    Trouwens ,, da maken we denk ik self wel uit (puh)
    En KimCupCake als je segt vn : ja hoar,,ik word hier ook weer is zwaargenegeert ofsoo sijn er 2 of 3 gastjes die gaan seggen: WIj negeren je niet hoar om vervolgens weer evenhard door te gaan..


    Crack a bottle

    Trouwens ,, da maken we denk ik self wel uit (puh)
    En KimCupCake als je segt vn : ja hoar,,ik word hier ook weer is zwaargenegeert ofsoo sijn er 2 of 3 gastjes die gaan seggen: WIj negeren je niet hoar om vervolgens weer evenhard door te gaan..
    Prima als jullie het zelf wel uitmaken, maar kap dat met dat fucking gezeik, want als je zo op die shoutbox zeikt, dan is het logiesch dat je nu helemaal genegeerd word. Ik vind jullie gewoon echt zielig. Eerst zeiken dat de off-topics weg moeten, zijn ze weg, nog gezeik. Ik vind, dat als je die shoutbox kut vind, of er tegen bent, het gewoon dom dat je er komt. Tijdverspilling. Jullie verneuken het nu gewoon voor de mensen die daar wél gewoon een gesprek kunnen voeren.

    Wat seik je nou eigenlijk dan??
    Als jij hem WEL leuk vind laat ons dan ook lkkr dat ding NIET leuk vinden ,,dat ik ONSE mening ,, en dat jij het daar niet mee eens bent ,FIJN .
    Maar jij sit nu te seiken dat wij dan daar niet meer moeten komen ,, dan kan ik ook seggen: Jaa wat doe jij dan op dese topic?? Dat is tog ong hetselfde of neit dan??


    Crack a bottle

    Wat seik je nou eigenlijk dan??
    Als jij hem WEL leuk vind laat ons dan ook lkkr dat ding NIET leuk vinden ,,dat ik ONSE mening ,, en dat jij het daar niet mee eens bent ,FIJN .
    Maar jij sit nu te seiken dat wij dan daar niet meer moeten komen ,, dan kan ik ook seggen: Jaa wat doe jij dan op dese topic?? Dat is tog ong hetselfde of neit dan??
    Ik kom op deze topic, om mijn mening te uiten, en jij maakt mij nu écht helemaal pissed off. Ik vind het best dat jullie dat ding niet leuk vinden, maar als je hem zo verschrikkelijk vind, of vind dat je er genegeerd word, waarom kom je er dan? Om de sfeer even te verpesten? Of om te zorgen dat dat ding zosnel mogElijk weg is? Omg, jij bent echt nog dommer dan een goudvis he? Zeiken over dat er daar genegeerd word, en dat dat ding weg moet, en er vervolgens tóch komen. U_U

    Ach, weetje?. Ik besteed geen tijd aan goudvissen. Jij zit gewoon té laag onder mijn niveau.

    Is het niet logisch dat als je je ergens aan irriteert je het gewoon voor jezelf houdt en je er niet meer op gaat kijken/posten?


    I recycle my thoughts.

    Is het niet logisch dat als je je ergens aan irriteert je het gewoon voor jezelf houdt en je er niet meer op gaat kijken/posten?
    Eva, dat soort dingen begrijpen goudvissen helemaal niet.

    (...)Eva, dat soort dingen begrijpen goudvissen helemaal niet.

    Ooooooooooooooh! Dat verklaart een hoop (lol)


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Ooooooooooooooh! Dat verklaart een hoop (lol)
    DAT IS DE SMILEY MET DE DROL IN ZIJN MOND!

    die negeer club is egt wel stoer om te doen ,


    So Wrong, It's Right <3

    (...)DAT IS DE SMILEY MET DE DROL IN ZIJN MOND!

    Inderdaad :$


    I recycle my thoughts.

    die negeer club is egt wel stoer om te doen ,

    Daar komt alleen ruzie van.
    Mijn advies: BIEBABOE WEG MET DE KOE


    I recycle my thoughts.