• ik zat dus voor de derde keer new moon te kijken. op een gegeven moment had aro het hoofd van bella in zijn hand. en toen zei hij dit: interessant. maar wat zag hij, en wat voor soort "kracht" had hij?
    ik zou het graag willen weten.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Hij was krachtloos?-dacht ik (krul)-

    Oh, laat, Aro, bedoelde je.
    Ik dacht dat het ging over die ene kerel die biij James & Victoria hoorde.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 19:54 ]


    effort never betrays you

    hij zag toch niets? omdat bella zo'n speciale kracht heeft , daarom kan edward ook haar gedachten niet lezen :Y) ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hij zag niks omdat Bella een soort schild heeft en zijn "kracht" is: met 1 aanraking allen herinneringen en gedachten zien.
    Was het niet zo iets? x'D

    Seel schreef:
    hij zag toch niets? omdat bella zo'n speciale kracht heeft , daarom kan edward ook haar gedachten niet lezen :Y) ?


    Inderdaad.


    Your make-up is terrible

    Aro kan alle gedachtes die iemand ooit heeft gehad lezen met één aanraking, maar bij Bella werkte dat niet, net als Edward haar niet kan 'lezen' (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aro kan alle gedachtes horen die iemand heeft gedacht als hij diegene aanraakt. Maar bij Bella zag hij niks door haar "schild" die ook Edward tegen houdt. En dat vond hij dus interresant. Je moet de boeken hebben gelezen om alle details te kunnen begrijpen wnat sommige vond ik in de films een beetje onduidelijk:Y)


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    oke dank jullie wel thanks


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.