• Wij hebben een eerste klasser op school en die doet alles om mij dwars te zitten. Hij doet lullig, maakt flauwe opmerkingen en daagt me uit. Vanmorgen deed hij treiterachtig op basisschool niveau, maar ik ben het echt zat.
    Van mijn vader mag ik hem een stoot op zijn neus geven en die zal die dwerg krijgen ook.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 14:12 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Nou, doen. Ik ben het met je vader eens.
    Gewoon één keer een goede stompert vol op die neus en ze leren het meteen voorgoed af.
    Ik ben niet voor geweld, maar soms vragen mensen er gewoon om. En ik vind één keer je punt duidelijk maken als iemand héél erg vervelend is én blijft dat je niet eens zo heel slecht bezig bent dan.

    Ja, er zullen het er vast genoeg niet met me eens zijn, maar zo denk ik wel. Zo lang je maar niet zomaar zonder reden ineens gaat meppen. Wel op zo'n moment zelf dan en niet pas naderhand.

    (Bedenk wel, als je 18 jaar of ouder bent en je slaat iemand; Dan kost het je €300, of €350 geloof ik voor geweldpleging als de politie erbij komt. Just so you know.)

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 13:35 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    Nou, doen. Ik ben het met je vader eens.
    Gewoon één keer een goede stompert vol op die neus en ze leren het meteen voorgoed af.
    Ik ben niet voor geweld, maar soms vragen mensen er gewoon om. En ik vind één keer je punt duidelijk maken als iemand héél erg vervelend is én blijft dat je niet eens zo heel slecht bezig bent dan.

    Ja, er zullen het er vast genoeg niet met me eens zijn, maar zo denk ik wel. Zo lang je maar niet zomaar zonder reden ineens gaat meppen. Wel op zo'n moment zelf dan en niet pas naderhand.

    (Bedenk wel, als je 18 jaar of ouder bent en je slaat iemand; Dan kost het je €300, of €350 geloof ik voor geweldpleging als de politie erbij komt. Just so you know.)

    Én ook als je jonger bent, en je slaat hem gelijk helemaal in elkaar kan je vast komen te zitten door poging tot doodslag.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Én ook als je jonger bent, en je slaat hem gelijk helemaal in elkaar kan je vast komen te zitten door poging tot doodslag.


    Ja, maar als je het over één stomp hebt krijg je meestal alleen een waarschuwing (onder de 18 dan). Of het moet vaker voorkomen en/of serieuzer zijn.
    Ligt ook aan de situatie. Zo zal dat via school ook meestal minder snel gaan dan op straat.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    Nou, doen. Ik ben het met je vader eens.
    Gewoon één keer een goede stompert vol op die neus en ze leren het meteen voorgoed af.
    Ik ben niet voor geweld, maar soms vragen mensen er gewoon om. En ik vind één keer je punt duidelijk maken als iemand héél erg vervelend is én blijft dat je niet eens zo heel slecht bezig bent dan.

    Ja, er zullen het er vast genoeg niet met me eens zijn, maar zo denk ik wel. Zo lang je maar niet zomaar zonder reden ineens gaat meppen. Wel op zo'n moment zelf dan en niet pas naderhand.

    (Bedenk wel, als je 18 jaar of ouder bent en je slaat iemand; Dan kost het je €300, of €350 geloof ik voor geweldpleging als de politie erbij komt. Just so you know.)

    Gelukkig ben ik 15. Tja, ik weet dat geweld niet goed is, maar als iemand na driemiljoen keer vragen of die wilt stoppen gewoon doorgaat zit er vrij weinig anders op.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Gelukkig ben ik 15. Tja, ik weet dat geweld niet goed is, maar als iemand na driemiljoen keer vragen of die wilt stoppen gewoon doorgaat zit er vrij weinig anders op.


    Maar, niet k.o slaan dus. Want Poseidon heeft wel gelijk dat als je te ver gaat je alsnog meegenomen wordt en in de shit kan komen.
    Sowieso kunnen ze aangifte doen, maar als het daarbij blijft en jij daarna niet meer begint zal je niet snel meer dan een waarschuwing krijgen.

    Hou het gewoon zo 'eerlijk' mogelijk.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    I'd do it.


    No growth of the heart is ever a waste