• Zijn de bananen krom?

    Nee, daar gaat het topic niet over. Ik heb namelijk een -eigenlijk best wel n00b- vraagje. Waarom hebben wij users eigenlijk niet de optie om zelf een slotje op onze topics te zetten? En als dat er vroeger was: Waarom nu niet meer?
    ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb geen ideé :]


    They fell in love, didn't they?

    Ja, ik vind dat ook best wel irri. Maar ik zou niet weten waarom.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb geen idee xd


    Let's create the perfect crime, I steal your heart and you steal mine.

    Dat vraag ik me ook af, geen idee. Lijkt me eigenlijk wel handig (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Omdat je ze dan kan openen als er geen Mod's zijn en snel weer kan sluiten als ze er wel zijn?
    Nee, geen idee, eigenlijk.(krul)


    effort never betrays you

    Omdat die topics dan verdwijnen uit actieve topics.
    Als iedere user zelf zijn topic op slot kan zetten, hebben wij geen overzicht meer over welke topics er nou langs zijn gekomen.
    Voorbeeld: Stel dat een spammer allemaal topics maakt als de mods niet online zijn. En dan alle topics weer sluit als er mods online komen. Dan zien we die topics niet meer bij actieve topics en kan zo'n spammer telkens vervelend doen, zonder dat hij zij daar problemen mee krijgt.

    En als maar een beperkt aantal mensen -de mods- de slotjes op topics kunnen zetten, weten we bij wie we moeten zijn als we een topic zoeken wat op slot staat, of wat op slot gezet is terwijl andere mensen niet snappen waarom.

    DaKrulliCode schreef:
    Omdat die topics dan verdwijnen uit actieve topics.
    Als iedere user zelf zijn topic op slot kan zetten, hebben wij geen overzicht meer over welke topics er nou langs zijn gekomen.
    Voorbeeld: Stel dat een spammer allemaal topics maakt als de mods niet online zijn. En dan alle topics weer sluit als er mods online komen. Dan zien we die topics niet meer bij actieve topics en kan zo'n spammer telkens vervelend doen, zonder dat hij zij daar problemen mee krijgt.

    En als maar een beperkt aantal mensen -de mods- de slotjes op topics kunnen zetten, weten we bij wie we moeten zijn als we een topic zoeken wat op slot staat, of wat op slot gezet is terwijl andere mensen niet snappen waarom.

    Oohw ahaa, ik snappen nu, dan kan hier een slotje op. :P


    *insert philosophical cringe expression here*