• M'n zus had het er gister over dat Stornoway bij hun concert in Paradiso het laatste nummer zonder versterkers/microfoons had gespeeld en daar had ik eigenlijk wel bij willen zijn :3
    Maar daardoor vroeg ik me af welk concert (of nummer op het concert) waar jullie zijn geweest het meeste indruk op jullie heeft gemaakt.
    Qua instrumenten, stem of show, of gewoon omdat het leuk was.

    Bij mij denk ik Snow Patrol toen mensen in het publiek begonnen met zingen van 'Shut Your Eyes' en dat het steeds meer mensen werden en dat de zanger er helemaal om moest lachen :3
    En ook Villagers (heb ik eergister bij London Calling gezien) want wow, wat zijn die goed :o

    Nu die van jullie 8D


    There are several things that I have been doing wrong.

    ik heb een nieuwe :Y)
    Vampire Weekend, wooooow wat zijn die goed live :9~:9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Alice Cooper.
    Geweldig hoe die gast op verschillende manieren dood gaat. :3


    Let the Night embrace you

    Iron Maiden (:
    Het is bizar om met 25000-30000 mensen Fear of the Dark te zingen.
    Kan niet wachten op 8 Juni (:


    Caution first, always.

    Ik ben pas naar één echt concert geweest, Lady Gaga in mei. Maar dat was echt wel geweldig, ze is écht goed live.

    Maar in februari komt ATL en ik denk dat dat concert echt veel indruk op me gaat maken, vooral Therapy.


    Hope goes lost but never dies.

    De enige concerten waar ik heen ga zijn de 5 mei concerten in Zoetermeer, is wel heel gezellig, maar niet echt bijzonder.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Het concert van Adam Lambert in Amsterdam


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    TMF-awards , dat is zo vet !

    en ik ben ene keer naar Miss Montreal geweest , dat was ook leuk. Ow en een keer naar Djumbo die bij de Jumbo waren .. maar dt was niet echt een concert ofzo (A)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO