• ‘Als het hulst van de nacht, de wind zachtjes door de bomen wuift en de lucht zwart is, met het uitzicht op de maan, staat een monster op.’
    ‘Als de zon schijnt, kleine stralingen op het land landen en de lucht strakblauw is, met enkele wolken aan de lucht, loopt een schoonheid door de school.’

    [NAAM]’s ware afkomst verschuilt zich in de huid van een schone jongedame. Ze is een onbereikbare prooi voor tienertovernaars, de leerlingen van Zweinstein. Ze spreekt nooit één echt woord tegen iemand en iedere arme ziel lijkt niet goed genoeg te zijn. Haar schoonheid is té schoon voor haar ziel, want wanneer de zon zakt en de maan vol licht aan de hemel staat, zal niemand haar terug kennen.
    Ze vlucht naar het Verboden Bos om daar te zijn wie haar daadwerkelijke ik is, helemaal alleen. Ze is bezeten door een vloek die ze bij haar geboorte meekreeg toen haar moeder overleed.
    Remus Lupin ziet haar op een avond naar het bos toe rennen, vol paniek en haast, met haar ogen haast vol angst. De volgende dag spreekt hij haar daar op aan, hij wil meer hoogte van haar krijgen, en hij is dan ook de enigste tegen wie zij haar geheim verteld. Aangezien Remus een Weerwolf is, begrijpt hij haar en voelt hij aan dat zij met hetzelfde probleem zit. Eindelijk kan [NAAM] hard op praten, zich veilig voelen en vrienden maken. Ze bouwt een speciale band op met Remus, ze kan niet meer zonder hem en ze wil dolgraag met hem samen naar het bos, wanneer het volle maan is. Maar wanneer Remus in een Weerwolf transformeerd is hij instaat om zijn geliefdes pijn te doen. Ook echt bij [NAAM] met wie hij een speciale band heeft?


    Doen of niet?
    Origineel?
    Titel?
    Naam voor de hoofdpersoon?
    Rollen?


    Met vriendelijke groet - BARCA en Bro. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Orgineel, doen, Werewolf and stranger.
    Nina.
    Nee geen rollen ;3

    Doen of niet? Dude, tuurlijk gaan we dit doen!
    Origineel? Duh! het is Two-B's verhaal
    Titel? You can't see my voice
    Naam voor de hoofdpersoon? Carter xp
    Rollen? Dan moeten we nog zien voor welke rollen precies (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Doen of niet? Tuurlijk wel ^^
    Origineel: Ja, ik nog niet zo'n soort verhaal gelezen.
    Titel: Nu vraag je me iets waar ik heel -kuch- goed -kuch- in ben...
    Naam voor de hoofdpersoon: Hayley? Ik heb geen idee, sorry.
    Rollen: Ik denk dat het zonder rollen ook een mooi verhaal gaat worden ^^

    Wil je me iets laten weten als dit verhaal online komt? ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Doen of niet?DOEN DOEN DOEN DOEN (A)
    Origineel?JHA !! :')
    Titel?erhmm.... The Secret behind their eyes? geen idee
    Naam voor de hoofdpersoon?Chloë ? Hope? Geen idee :')
    Rollen?Maybe :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.