• Wow, vrijdag en vandaag heb ik écht veel gedaan, en het was gewoon zo leuk allemaal. Ik heb het echt naar m'n zin gehad!
    Vrijdag begon ik met een excursie naar Rotterdam, voor het vak tekenen. We gingen naar musea en zo en het was echt gezellig met iedereen.
    Toen kwam ik weer met de bus op school, en toen zat mijn vriendin te wachten omdat ze over een uur moest repeteren voor Talent Time in januari. (Soort school talentenjacht.) En haar partner waarmee ze zingt was er nog niet, dus vroeg ze of ik wilde blijven wachten met 'r. Nou dat deed ik en we hebben lekker gepraat en alles.
    Toen ging ze repeteren en toen kwam ik een andere vriendin tegen, met meer vrienden van me. Michael, Ruben, Daan, Eva, Mark... En die gingen naar de stad, gewoon beetje klooien en zo. Toen vroegen ze of ik meewilde. Nouja, tuurlijk! Toen zei Petra meteen van: 'Ja, blijf dan meteen eten bij mij en dan gaan we vanuit daar door naar Adeline!' (Ik zou met haar en Adeline en andere vriendin film kijken en daar blijven slapen) Dus ik belde mijn moeder en die vond het een super leuk idee, dus vond ze het goed.
    Nou, in de stad was het super gezellig met alles en iedereen. Veel gelachen en zo. Toen gingen we met één fiets naar Petra's huis, en gingen we gezellig eten met haar vader en broertje en nog bijkletsen over leuke jongens HAHA
    Toen gingen we naar Adeline, film gekeken, weer meidenpraat over vanalles en het was echt weer zo ouderwets gezellig weet je wel! Laat slapen en zo, en de volgende ochtend werd ik weer opgehaald door m'n moeder, want om 11 uur moest ik bij toneel zijn.
    Dat was ook weer heel erg leuk, as usual, en toen ging ik thuis lunchen en tiramisu maken voor de verjaardag van m'n zus morgen. Toen ging ik weer naar de stad met Petra omdat ze nog een luchtje wilde kopen enzo en dat was ook heel gezellig. Zijn we nog een drankje gaan drinken en weer lekker kletsen enzo!
    En nu ben ik weer thuis, en ik ben echt kapót.
    Echt duizend indrukken in een paar dagen maken je echt brak hahaha. En morgen ook nog de verjaardag met familie die ik al een tijdje niet meer heb gezien dus dat wordt ook weer zo leuk!
    Dus ik ben echt vrolijk, maar toch heel moe haha.
    Leuk hè?:9~ Hoe was jullie weekend? Nog iets leuks gaan doen ofzo?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wat leuk voor je ;D
    mijn weekend is nogal saai maar morgen komt mijn vriend dus dan word het wel leuk (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Dat klinkt leuk (:
    Donderdag ging ik op familiebezoek, was nog wel leuk.
    Vrijdag ben ik samen met mijn beste vriendin naar de stad gegaan en dan was de vriendin van mijn broer hier -ik vind haar echt een lief meisje, dus dat was leuk-
    En vandaag is mijn beste vriendin jarig dus zijn we in de ochtend nog even iets gaan drinken bij het zwembad -iets anders ging niet door de regen-
    Dus het was nog wel leuk, ja.(krul)


    effort never betrays you

    Dat klinkt leuk :')
    De laatste dagen waren voor mij niet echt top (;


    Home is now behind you. The world is ahead!

    oeeeeh klinkt leuk man :9~
    ik ben gisteren de hele dag op m'n hockeyclub geweest dus vandaag ga ik niks meer doen haha (:


    Hope goes lost but never dies.

    wow. gezellig:)