• Het staat niet op een bepaalde willekeurige volgorde.

    Top 10 onderwerp: Hoe kan ik een perfect wachtwoord samenstellen?

    1. Gebruik geen wachtwoord met: [Naam van je huisdier], love, [Naam van een familielid], [Geboorteplaats], [Naam van je vriendje/vriendinnetje], poep, cool, [....123]
    2. Gebruik een wachtwoord dat bestaat uit hoofdletters, normale letters, cijfers en tekens.
    3. Neem nooit hetzelfde wachtwoord als je username.
    4. Schrijf je wachtwoord in een schriftje met een slot erop. (Bijvoorbeeld een dagboekje)
    5. Gebruik nooit het woord wachtwoord/password als wachtwoord.
    6. Wissel een aantal kenmerken van jezelf door elkaar.
    7. Wissel de naam van je huisdier, je eigen naam, je achternaam, je huisnummer en je geboortedatum door elkaar.
    8. Een sterk wachtwoord bestaat uit zomaar een aantal cijfers en letters.
    9. Vertel je wachtwoord nooit door, ook niet aan je beste vriend(in).
    10. Verwijder een eventuele bevestigingsmail van je nieuwe wachtwoord nadat je het gelezen hebt.


    Top 10 van gisteren: Wat kan ik doen als ik niet kan slapen?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2010 - 22:04 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Het meeste doe ik wel (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het meeste doe ik wel (:

    Braafzo ;p


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mijn wachtwoord is al jaren zo dom & simpel als wat, en dat gaat altijd gewoon goed, dus ik vind dat vrijwel allemaal bullcrap :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn wachtwoord, die kun je echt niet raden. Maar, waarom doe je dit elke dag, hehe. Het is wel leuk, maar raakt je inspiratie hiervoor niet snel op? (nerd)

    [ bericht aangepast op 11 nov 2010 - 22:49 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Crime schreef:
    Mijn wachtwoord, die kun je echt niet raden. Maar, waarom doe je dit elke dag, hehe. Het is wel leuk, maar raakt je inspiratie hiervoor niet snel op? (nerd)

    Neehoor, er zijn genoeg dingen waarover ik kan schrijven... Denk ik. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Neehoor, er zijn genoeg dingen waarover ik kan schrijven... Denk ik. (krul)

    Ik hoop het. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Romances schreef:
    Mijn wachtwoord is al jaren zo dom & simpel als wat, en dat gaat altijd gewoon goed, dus ik vind dat vrijwel allemaal bullcrap :Y)

    Dat hangt er vanaf, ik heb het ook niet alleen over Quizlet, maar ook Hyves en msn en alles waar je een wachtwoord voor nodig hebt. Ik kan me niet voorstellen dat je voor je msn een wachtwoord zoals wachtwoord123 zal doen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Sorry, maar die tips lijken me een beetje logisch. Volgens mij is dat wel algemeen bekend..