• Ik had dus Messenger 2011 gedownload.
    Kuversie.
    Je kan je nick niet veranderen, geen achtergrond, geen msn plus.
    Het enige voordeel was dat de emoticons leuk waren.
    Dus heb ik alles van Windows Live van mijn pc gezwierd en opnieuw de oude versie gedownload! :'D
    Eén probleem, nu is alles in het Engels. Inclusief Movie Maker etc. En nee, ik kon nergens een taal aanvinken.
    Kan iemand me helpen? (aa)

    Dankje.x


    Has no one told you she's not breathing?

    Kan echt niemand me helpen? O.o


    Has no one told you she's not breathing?

    Verwijderen en een Nederlandse versie opzoeken?=3


    None but ourselves can free our minds.

    Had ik ook voor das idd een kutversie, en ik heb die verwijderd en de vorige gedownload en nu ben ik blij xD
    Die heb ik gedownload, als je hem moet hebben..
    Klik


    Stop wishing, Start doing..

    Kun je geen systeem herstel doen? Dat je je systeem hersteld tot voor je die nieuwe msn gedownload had.. Dan krijg je alles weer terug zoals het was (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Phantasm schreef:
    Kun je geen systeem herstel doen? Dat je je systeem hersteld tot voor je die nieuwe msn gedownload had.. Dan krijg je alles weer terug zoals het was (:

    Geen idee hoe dat moet + worden dan niet alle opgeslagen foto's ondertussen verwijderd en de verwijderde foto's opnieuw opgeslagen ?


    Has no one told you she's not breathing?

    ik heb ook die versie
    is egt kut man

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Geen idee hoe dat moet + worden dan niet alle opgeslagen foto's ondertussen verwijderd en de verwijderde foto's opnieuw opgeslagen ?


    Je moet dan bij start en dan heb ik daar zo'n 'zoekding' en daar had ik toen systeemherstel ingetypt en dan klik je dat gewoon aan, en moet je een tijdstip + datum aanklikken naar waar je hem wil herstellen.. En dat is dan dus voordat je die nieuwe msn erop hebt gezet.. Nee, alle foto's etc blijven gewoon staan ^^. Het is puur voor je systeem, de programma's (;


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Successful schreef:
    Verwijderen en een Nederlandse versie opzoeken?=3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    JustLikeYou schreef:
    Had ik ook voor das idd een kutversie, en ik heb die verwijderd en de vorige gedownload en nu ben ik blij xD
    Die heb ik gedownload, als je hem moet hebben..
    Klik

    Yeah, gelukt!
    Dankje! :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Het mag gesloten worden :'D


    Has no one told you she's not breathing?