• het gaat over mijn moeder. ze zeurt elke dag dat ik mijn kamer moet opruimen...terwijl het soms gewoon opgeruimd is o.o! vandaag na het eten.
    begon ze heel rustig te zeggen ruim je kamer op . maar toen heel boos en saggo : Ruim je kamer nou eens op het is altijd een troep ik blijf het niet 100 x zeggen!! en ze was nog niet eens in mijn kamer geweest !!!!!
    ik loop zoo naar boven . ik gaa mijn kamer in. ik kijk rond. het enige wat een troep was was 2 kleden die op een hoop lagen en een knuffel van de kermis die op de grond lagen? komt mijn moeder weer binnen gaat ze weer boos en saggo zeggen . "ja en ik ben vandaag in een heel vies huis geweest
    en het was een troep en in de wc lagen 10 wc rolletjes (wel naast de pot) en wat doen jullie met die rolletjes ?"ik zoo antworden : uhh laten staan op de wasbak. (we vergeten het altijd maar we ruimen en altijd op naa een uur of 6)'" en zij weer : "En ik had jouw en je zus gister nog een lange preek gegeven!! (een lange preek van 2 zinnen...) En wat zij mama nou?!" ik zo van :"ehh dat ik mijn kamer moest opruimen? (ik was heeel moe ik weet hoeveel zinnen ze heeft gezecht maar niet wat" zij weer"Ik heb het geovle dat ik gewoon tegen een muur praat!!" ik geef geen antwoord en ik dacht echt van hallo ? ik ben gewoon vergeten wat je gister zij???? en zij zij weer toen ze mijn kamer uit liep: Ruim je kleren op!! Iedereen struikelt eroverheen!!" 1 probleeem .... ze zaten recht tegeen de muur aan waar niemand loopt!! Gooit mijn moeder de schone kleren uit de was die tegen de muur aan zaten naar beneden!>.<


    mijn moeder is zoo vaak saggo !!!!! ik word er gek van!!! en ze is altijd kwaad als ik een onvoldoende heb! terwijl ik voor meer alle vakken voldoende staa en heel goed !!!! en dan kom ik met een 3 thuis zij meteen boos!!! een 3 nou en???? ik haal altijd goede cijfer als ik nou perongelijk een 3 haal is dat gelijk slecht? ja het is slecht maar soms vindt ik ook iets moeilijk -.-'

    moes het ff kwijt....iemand ook zoo leuke moeder?

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 19:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 nov 2010 - 21:23 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MEEEEE!!! Ik hoef maar met een 5.4 thuis te komen en de hele buurt breekt af en om de stomste dingen die niet eens van belang zijn word ze dus al pis neidig.
    Ik leef met je mee. Ik luister gewoon niet meer. Zo vaak is ze boos. kijk gewoon door der heen en let er neit op. en als ze dan weer boos word heeft ze pech. gewoon dwars tegen n gaan. (helpt niet maar lekker op haar zennuwen werken ):Y)


    Love sheds light one the darkest of times

    Dat klinkt precies hetzelfde maar dan bij mij als mijn vader. Vanmorgen had ik pas om half 11 een toets gaat die gek mij om half 7 staat wakker maken. 'Marij je moet eruit. Dan zeg ik dat ik pas om half 11 een toets hoef te maken en dan word hij boos en zegt 'mooi dan kun je in die tussentijd je kamer opruimen.' En dat terwijl mijn kamer niet eens zo'n troep is:X


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Mijn moeder is cool. Soms is ze chagarijnig maar dat is iedereen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik gelukkig niet, ik kan vrij goed overweg met mijn ouders. Sterkte ermee (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    imlove schreef:
    Dat klinkt precies hetzelfde maar dan bij mij als mijn vader. Vanmorgen had ik pas om half 11 een toets gaat die gek mij om half 7 staat wakker maken. 'Marij je moet eruit. Dan zeg ik dat ik pas om half 11 een toets hoef te maken en dan word hij boos en zegt 'mooi dan kun je in die tussentijd je kamer opruimen.' En dat terwijl mijn kamer niet eens zo'n troep is:X



    gelukkig is mijn moeder niet zoo x]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Weet je hè, gister had ik précies hetzelfde.

    En dat terwijl mijn kamer nog nieteens zo rommelig is.
    Toen zei ik: Junge, ik heb er geen problemen mee. En trouwens, het is toch mijn kamer?!
    Zegt ze: Nou, als je het zaterdag niet netjes hebt opgeruimd dan doe ik niets meer voor je. Dan maak ik geen eten meer voor je, doe ik de was niet meer, help ik je nergens meer mee!


    En zo gaat het nou altijd, maar alsnog doet ze nog alles voor me. >.<


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Die moeders ook altijd. De mijne kan ook zo heerlijk zeiken. En dan echt aan één stuk door. Hebben we net ruzie gehad over dat ik bijvoorbeeld eens beter mijn best moet doen op school (hoewel ik gemiddeld nu overal een 7 voor sta) en dan zegt ze van: 'Ja, ik wil er niets meer over horen.' komt ze een halfuur later de trap opgestormd, ratelt ze nog even mooi door. En als we dan eens geen meningsverschillen hebben (ruzie zal ik het niet noemen) dan praat ze me de oren van het hoofd over hoe belangrijk familie wel niet is in je leven.
    Op zulke momenten zoek ik steun bij mijn vader. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    PURExANGEL schreef:
    (...)


    gelukkig is mijn moeder niet zoo x]


    Dat is dan weer positief(yeah)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    *zei


    It ain't broke, so don't fix it.

    woow, ben ik blij dat niiet juist mijn moeder zo is (:

    Square schreef:
    Ik gelukkig niet, ik kan vrij goed overweg met mijn ouders. Sterkte ermee (:


    Hope goes lost but never dies.