• ik kom even 2 dingen vertellen omdat het leuk is!

    1- ik heb net voor de eerste keer gezumbaad/zumba gedaan en het is echt leuk! ik hou van die vrolijke muziek en dat heen en weer huppelen!
    2- ik vroeg een fiets voor mijn verjaardag -meeste mensen zouden een scooter vragen als ze 16 werden maar goed- maar toen kwam ik erachter dat ik toch liever een gitaar heb en nu mag ik beide van mijn ouders(yeah)

    dat waren even mijn 2 mededelingen (flower)
    kansloos


    #WWED - What Would Emma Do?

    haha, gratz dan maar! (flower)


    Alis volat propriis

    Ik wil ook een gitaar (cat)

    Fijn (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Woow, dat is even geluk hebben ;)

    Jaloers. Ik mag geen scooter, ik mag geen fiets, ik mag geen gitaar!

    ik kreeg afgelopen jaar 4 boeken en cadeaubon van 25 euro.:X


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    ik wil ook een gitaar :Y) want die gitaar die ik nu heb ( is al een eeuw oud is van me opa geweest enz ) ziet er niet uit en valt bijna uit elkaar (cat) maar jaloers dat je allebei krijgt :"D


    My heart is yours and so am I

    Podolski schreef:
    ik wil ook een gitaar :Y) want die gitaar die ik nu heb ( is al een eeuw oud is van me opa geweest enz ) ziet er niet uit en valt bijna uit elkaar (cat) maar jaloers dat je allebei krijgt :"D


    ik had ook nooit gedacht dat het mocht maar omdat ik al het hele jaar om niks gezeurd heb das een wonder voor mij mocht het!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    ik had ook nooit gedacht dat het mocht maar omdat ik al het hele jaar om niks gezeurd heb das een wonder voor mij mocht het!
    ik zeur ook al jaren om een gitaar xD ghehe


    My heart is yours and so am I

    Gitaren zijn zo leuk om te krijgen! Ik ben er nog steeds blij mee. Krijg je ook gitaarlessen?


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Gitaren zijn zo leuk om te krijgen! Ik ben er nog steeds blij mee. Krijg je ook gitaarlessen?


    ja om te kijken of ik het leuk vind en anders gaat de gitaar weer weg (huil) maar dat zal niet gebeuren want ik weet dat ik het leuk ga vinden:Y)


    #WWED - What Would Emma Do?