• Een week geleden kreeg ik ineens last van mijn linker knie. Nog nooit last van mijn knieen gehad.
    Dat was vooral als ik de trap afliep, of gehurkt ging zitten.
    Dat ging toen gelukkig over,
    maar nu heb ik een zelfde soort pijn in mijn agillespees van mijn linkerhiel. En ook vooral als ik de trap af loop, of gehurkt ga zitten.

    Wat kan dit inhouden? o.o
    Ik heb al een paar weken niet meer gegymt (vakantie, tijdens gymles afwezig, toetsweek..) en ik zit sinds februari niet meer op een sport. Ik wil wel weer beginnen met een sport, maar met die knieklacht en nu de agillespees klacht schuift dat steeds een weekje verder op.

    Of heeft iemand tips voor mij..?

    Goh, geen idee. Alvast beterachap! (flower)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Misschien heb je een scheur in je legamenten? Je kan een zalf gebruiken en gewoon rusten. Maar misschien om zeker te zijn toch even naar de dokter? (:
    Ik raad je in ieder geval toch aan te wachten met sporten tot het over is of de dokter zegt dat je mag sporten.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dat had ik ook. Maar dan met mijn rug. Het was vastgesteld dat mijn bekken scheef waren en dus moet ik een voetzool dragen. Misschien ook naar de dokter?

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 14:18 ]


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Pff. ik denk dat ik niet mee kan doen met gym overmorgen, in deze situatie.
    Maar ik heb al een les gemist en alsik deze les ook niet mee doe, krijg ik een O. En dan moet ik dat weer ophalen..

    Naar de dokter? Beterschap! (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh. weet je,,Ik heb regelmatig last van mijn knieën en blijkbaar heb ik een tekort aan kraakbeen ofzo en komt dat daardoor... Maar ik moet sporten tégen de pijn (:
    Maar,,misschien moet je toch best eerst eens naar een dokter gaan? Achillespezen zijn een serieuse zaak :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het lijkt me best om gewoon een keer naar de dokter te gaan.
    Beterschap!(flower)


    effort never betrays you

    ik heb ook eens iets gehad , van lange afstanden te wandelen had ik enorm veel pijn in mijn knie , ik ben naar de dokter geweest en toen was het over ;D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H