• ja ik vroeg me af, wie heeft die film gezien, want ik vond hem eigenlijk tegenvallen,, maarja ik heb het boek ook gelezen,,
    maar wat vonden jullie ervan?


    Never forget the things that make you smile

    Ik heb hem ook gezien en vond hem ook niet denderend.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb de film gezien. Ik vind hem best raar, want als jonge meisje zie ze een man en later ziet ze hem weer. En dan zoenen ze! Dat klopt toch voor geen meter, tenzij het zijn zoon is van die man en toevallig op hem lijkt.... Ik vond de film wel verder leuk!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Hanoena schreef:
    Ik heb de film gezien. Ik vind hem best raar, want als jonge meisje zie ze een man en later ziet ze hem weer. En dan zoenen ze! Dat klopt toch voor geen meter, tenzij het zijn zoon is van die man en toevallig op hem lijkt.... Ik vond de film wel verder leuk!


    nee dat was wel de zelfde, dat is in de film ook heel raar uitgebeeld,, want het is zeg maar zo dat door haar leven heen gevoelens ontwikkeld voor die man,, maar dat word in de film niet echt sterk naar voren gebracht (wel een beetje maar toch anders,,)


    Never forget the things that make you smile

    ik ben helemaal vergeten wat een geisha is (krul)


    They fell in love, didn't they?

    snuggle schreef:
    ik ben helemaal vergeten wat een geisha is (krul)


    een soort Japanse gastvrouw,, maar dan vooral van vroeger, je hebt ze nu ook nog wel, maar veel minder;)


    Never forget the things that make you smile

    Ik heb die film een paar jaar geleden een paar keer gezien (2 keer ofzo). Vind het opzich wel een mooie film, maar ik was nog best jong toen geloof ik en weet niet meer precies wat ik vond. Maar ik heb het boek nooit gelezen. Haha ik heb altijd bij films waar ik het boek van las dat het tegenvalt. Ik probeer voort maar gewoon het boek los te laten als ik film kijk.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik vond het een keigoeie film. Heb het boek al gelezen toen ik een jaar of twaalf was.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vond de film echt super gaaf!:D


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Sniper schreef:
    Ik vond het een keigoeie film. Heb het boek al gelezen toen ik een jaar of twaalf was.


    La credenza è una medicina contro il timore