• ik heb een half jaar stage en 1 keer in de maand moet ik naar school voor een dag als terugkom dag om te kijken hoe het gaat etc.

    Maar ik zie er zo erg tegen op morgen, gewoon omdat ik de laatste tijd helemaal niet lekker in me vel zit (topic :lees dit maar)... Ik slaap dus bijna niet omdat ik elke nacht lig te piekeren en eten is ook een ramp! Vorige maand bij de terugkom dag zat ik serieus waar bijna te huilen om niks bij het groepsgesprekje met je coach en was ik heel afwezig en het is nu alleen maar erger geworden... Ik ben bang dat me coach me meteen doorstuurt naar de vertrouwenspersoon (wat overigens een hele aardige vrouw is) maar ik weet van mezelf dat ik niks zeg dan, in iedergeval niet dat wat er is... Daarbij is ook gekomen dat mijn pap nu weer in het ziekenhuis ligt voor zijn hand en hij vanavond thuis zou komen maar hij nog veel te zwak is en beroerd en duf dus daar moest blijven, ze weten ook nog niet of het goed is gegaan...

    En nu weet ik gewoon even niet wat ik moet doen... Ik heb echt de neiging om morgen gewoon niet op school op te komen dagen en ergens de hele dag ga rondzwerven zodat me ouders toch denken dat ik naar school ben...

    [ bericht aangepast op 8 nov 2010 - 22:28 ]


    dream, dare, fly!

    Heb die link ff niet gelezen, maar ik zou proberen om toch naar school te gaan, ga anders even iets leuks doen na school met vriendinnen om afleiding te zoeken?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Whitlock schreef:
    Heb die link ff niet gelezen, maar ik zou proberen om toch naar school te gaan, ga anders even iets leuks doen na school met vriendinnen om afleiding te zoeken?


    Dat wil ik ook heel graag, maar niemand kan weer eens of ze hebben geen zin...


    dream, dare, fly!

    Als ik bij jou in de buurt zou wonen, zou ik wel met je mee gaan. Heb namelijk ook geen zin in mijn stage... Maar helaas.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Hanoena schreef:
    Als ik bij jou in de buurt zou wonen, zou ik wel met je mee gaan. Heb namelijk ook geen zin in mijn stage... Maar helaas.

    Joh, je haalt me de woorden uit de mond o.o

    (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    weet je wat ik altijd doe om me goed te voelen
    gewoon een keer hard schreeuwen in het niets al die frustratie en verdriet enzo eruit en als je niet zulke dikken muren heb misschien in je kussen schreeuwen of lekker een keer verwendag voor jezelf


    you smile because i'm different i smile because you're all the same