• Nou kijk, Ik zit op een soort van sportschool en daar hebben ze een bord in de gang hangen waar de "top" sporters van de school hangen. En er hingen alleen maar bovenbouwers. Dus ik dacht er komt toch nooit iemand op die ik ken.
    Loop ik vandaag langs dat bord zie ik me eigen daar hangen in een krantenkop met naam dikgedrukt en foto!
    En nu ben ik harstikke pist want ik wil niet op dat bord hangen want ik zit nu op een school waar niemand weet dat ik aan topsport doe. En ik haat het om me de hele tijd moeten presteren en nu moet ik dat opeens gaan doen want iedereen heeft verwachtingen van me.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik snap wat je bedoeld. Ik zou het ook een beetje irritant vinden, maar aan de andere kant ook wel leuk. :Y)

    Whitlock schreef:
    Wees trots op jezelf, je school is gwn blij met zo'n goede sportster ;]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Whitlock schreef:
    Wees trots op jezelf, je school is gwn blij met zo'n goede sportster ;]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik was 2e geworden met een karate wedstrijd, en ik was super trots op mezelf. Ik stond toen ook in de krant, en vond het juist leuk om te vertellen wat ik gedaan had.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Washington schreef:
    Ik zou juist superblij zijn!


    ik niet ik haat sporten xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wees blij dat je er zo goed in bent! :'D
    En als je het echt niet wilt, moet je naar degene gaan die dat bord beheert en uitleggen wat je ervan vindt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ga het tegen de directie zeggen en vraag of ze het in't vervolg eerst met jou willen overleggen. En voor de rest; wees blij, jij hebt iets bereikt waar velen enkel maar van kunnen dromen! :D


    Get outta my head!

    Poseidon schreef:
    Mag ik je nu een aansteller vinden?;x
    Je moet juist blij zijn dat je daar hangt, en waarom zou je aan iemands verwachtingen moeten doen? Dat is hun probleem als hun, hun verwachtingen niet krijg.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nouja, de meeste mensen zien het als een eer?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Crime schreef:
    Waw, be happy! Gefeliciteerd! (flower)


    I need you like a heart needs a beat

    Washington schreef:
    Ik zou juist superblij zijn!


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.