• goed mijn beste vriend en vriendin krijgen een kindje (zoals juillie misschien wel weten) en we zitten ons al een beetje op te jutten over hoe we het gaan doen als de bevalling begint. we hebben zo veel goede ideen maar ik heb het idee dat daar niets van terecht komt. vooral gezien het feit dat we allemaal zo laf zijn als ik weet niet wat. en ik weet bijna zeker dat ik totaal in paniek raak. dus misschien een rare vraag maar iemand tips over hoe je moet omgaan met iemand die op het punt staat te bevallen en vooral om zelf niet in paniek te raken.

    Ik neem aan dat ze dat in het ziekenhuis wel weten :'D? Ik denk niet dat pubertjes met de gemiddelde leeftijd van 14 jaar hier op Quizlet daar tips voor kunne geven?


    ars moriendi

    Iets meenemen waar ze aan gewend is, weet ik veel, een kussentje dat ze al heel der leven heeft, een sjaaltje ofzo. Dan heeft ze iets bij zich van haarzelf? (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Tragically schreef:
    Proberen rustig te blijven en voor doen hoe ze moet ademhalen?

    Ik heb hier ook niet zoveel verstand van, sorry.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Outside schreef:
    Ik neem aan dat ze dat in het ziekenhuis wel weten :'D? Ik denk niet dat pubertjes met de gemiddelde leeftijd van 14 jaar hier op Quizlet daar tips voor kunne geven?


    Ik denk dat bedoelt op et moment thuis dat dr vliezen breken =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn tips: in de laatste maand voor de bevalling sowieso zorgen dat je altijd een tas heb klaarstaan voor haar met daarin ondergoed voor toch een 3-tal dagen een paar pyjama's enzo en vooral, niet te vergeten zoals Kiano zijn papa wel deed, kleren voor de kleine!!!
    En natuurlijk iets lekkers te drinken en te eten,, maar vooral drinken om het te vieren... En ja,, rustig blijven,, het word sowieso hectisch en als jij dan ook nog gaat flippen ofzo word het alleen maar erger voor je vriendin, dus probeer vooral kalm te blijven en haar te steunen,doe mee met de ademhaling en van die dingen... En succes he!!

    xx

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 11:51 ]

    ik zou me er maar niet te druk om maken. Elke moeder heeft bij het eerste kind geen idee gehad van hoe bevallen ''werkt'' en die kraammensen vertellen je daar heus wel hoe het moet gebeuren. En trouwens, bij de eertse weeën hoef je niet gelijk naar het ziekenhuis :p Die kunnen heel lang duren namelijk.
    Maar je moet er gewoon niet al te veel over na denken, maar gewoon doen. Vertrouw je instinct.Ook als de baby er is, en er vanalles over in de boekjes staat moet je je daar alleen aan houden over wat jíj denkt wat goed is.
    Geloof me, het komt heus wel goed. ;)

    xRooosz schreef:
    ik zou me er maar niet te druk om maken. Elke moeder heeft bij het eerste kind geen idee gehad van hoe bevallen ''werkt'' en die kraammensen vertellen je daar heus wel hoe het moet gebeuren. En trouwens, bij de eertse weeën hoef je niet gelijk naar het ziekenhuis :p Die kunnen heel lang duren namelijk.

    Mijn advies? Laat the women in kwestie met rust. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het geen pretje voor een vrouw die aan het bevallen is als er mensen om haar heen zijn die zo hyper als ik-weet-niet-wat zijn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Uhm het gewoon aan de dokter overlaten? Ik weet het niet...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Gewoon haar helpen, hand vasthouden, tegen haar praten enzo.

    Linea recte naar het ziekenhuis dus! Zoiets laat je niet door een niet-pro aanpakken. Tenminste, dat zou ík in geen honderd jaar doen.


    No growth of the heart is ever a waste