• De stelling van vandaag luidt:
    Het bouwen van een windmolen moet als verloren energie beschouwd worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Eh, nee?
    Die mensen weten wacht wel wat ze doen, hoor. Als het verloren energie zou zijn zouden ze die echt niet telkens weer bouwen :"D


    your eyes are like stars in the night.

    RINGDINGDONG schreef:
    Hoezo? Windmolens zijn toch juist goed. Kijk als je in Amerika in de warme windloze gebieden windmolens gaat maken, tja dan is het zonde van al het werk en energie. Maar in Nederland is het de beste optie.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Oneens.
    Ieder klein beetje helpt.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    RINGDINGDONG schreef:
    Hoezo? Windmolens zijn toch juist goed. Kijk als je in Amerika in de warme windloze gebieden windmolens gaat maken, tja dan is het zonde van al het werk en energie. Maar in Nederland is het de beste optie.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Vind ik niet, als ze moeilijk gaan doen over dat energie opwekken slecht is en blablabla -_-
    Dan kunnen ze dit toch beter doen?
    && als die molens er jaaaren blijven staan, komt dat heus wel goed hoor ;p


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Tja, het is maar net hoe je het bekijkt :'D Maar als je kijkt naar de energie die vervolgens op een schone manier wordt opgewekt, tja? Waarom zou je het dan niet doen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    huh watte o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oneens!


    One Day you'll remember me...

    nee.
    Op termijn wordt er energie gewonnen (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'