• Omen schreef op 7 nov 2010 - 19:46:
    Hierbij heb je toestemming om je Weerwolven-wedstrijd te beginnen. Wil jij mij zo snel mogelijk de link van je wedstrijd pb'en?

    MVG, Omen.

    Ik heb toestemming om een Weerwolven in wakkerdam te beginnen =D



    Doel van het spel
    Het doel van het spel is met de groep waartoe je behoort als laatste over te blijven.
    weerwolven = mensen opeten
    mensen = weerwolven verbranden



    Burgers: De gewone mensen.

    De burgemeester: Deze persoon is een normaal burger, maar vertelt wie er is overleden en wie er vermoord gaat worden -zijn.haar stem is sterker dan van een andere burger-

    ziender: Komt elke nacht te weten wie wat is -per nacht 1persoon- je stuurt mij dan een PB met daarin van wie je het wilt weten.

    De heks:De heks kan eenmalig een levensdrankje en eenmalig een doodsdrankje brouwen. De heks krijgt tijdens het nacht gedeelte een PB van mij met het slachtoffer van de weerwolven. De heks kan dan vervolgens een PB terug sturen naar mij met de boodschap of hij/zij deze persoon laat leven. Ook kan de heks een persoon vermoorden met het doodsdrankje. Wanneer hij/zij dit wil doen zet hij/zij de naam van de persoon in een PB en stuurt die naar mij. Je kan het drankje maar 1x maken, je kan het ook op jezelf gebruiken. (niet het doodsdrankje gebruiken he xD)

    Cupido: Deze persoon moet zichzelf aan een persoon verbinden. Het is de bedoeling dat dit koppel samen het hele spel overleeft. Als een van de twee echter sterft, sterft de ander ook uit liefdesverdriet. Tijdens de eerste nacht wil ik een PB van Cupido ontvangen waarin staat met wie hij/zij zich wil verbinden. Na deze vrbintenis is Cupido weer een gewone burger. Het kan voorkomen dat Cupido zichzelf met een weerwolf verbind. Als dit gebeurt is het de bedoeling dat zij samen overleven door de andere spelers slim weg te spelen. Ze weten van elkaar wat het zijn.

    De jager: De jager is een gewone burger, afgezien van het feit dat hij bij zijn dood iemand kan neerschieten en zo nog een dode veroorzaakt.Ik stuur je een PB waarin staat dat je vermoord word, je stuurt mij een PB terug waarin staat wie je neerschiet

    De grafdelver: dode tot levend maken

    De slet: De slet logeert elke nacht bij iemand anders. Overdag is zij een gewone burger. Als de weerwolven haar echter proberen te vermoorden zal zij niet thuis zijn. Elke dag stuurt hij/ zij mij een PB met de persoon waar zij de volgende nacht wil logeren. Wanneer depersoon word vermoord waar zij logeert, zal zij ook worden vermoord.

    Weerwolf: Deze persoon is overdag een gewone burger. s'Nachts veranders hij/zij echter in een weerwolf. Alle weerwolven krijgen de hele nacht om te overleggen wie zij willen vermoorden. Als zij klaar zijn met overleggen sturen zij mij een PB met de naam van de persoon die zij hebben vermoord.

    Spelverloop
    Elke speler krijgt een PB waarin zijn rol staat. Het spel kent een dag en een nacht gedeelte. Het dag gedeelte zal elke keer twee dagen duren, het nacht gedeelte ook twee. Tijdens de nacht komen de rollen in actie. Zij sturen de PB's naar mij en ik handel dat af. Dan begint de dag. . Vervolgens kan iedereen meediscussieren over wie de weerwolven zouden kunnen zijn. De weerwolven moeten natuurlijk proberen om niet op te vallen. Aan het eind van de dag kunnen de burgers een iemand ophangen. Dit ophangen zal gebeuren doormiddel van stemmen. De persoon met de meeste stemmen zal worden opgehangen. Wanneer je zeker weet op wie je wil stemmen zet je de naam van de persoon in een bericht en post je dit. Je kan altijd van stem veranderen.

    De weerwolven moeten dus alle burgers zien te verslinden zonder ontdekt te worden. De geliefden moeten het spel samen uitspelen, want als er één sterft, sterft de ander ook. Dit kan in het uiterste geval ertoe leiden dat de geliefden een derde groep binnen de spelersgroep zijn: als de geliefden een zogenaamd gemengd koppel zijn, één weerwolf en één burger, zullen de geliefden alle andere spelers moeten uitschakelen om te winnen.

    REGELS
    +Vertel nooit je rol aan iemand. De enige die dit mogen doen zijn de geliefden.
    + als de weerwolven het niet met elkaar eens zijn, vallen er geen doden die nacht.

    Ik heb 12 (of meer) mensen nodig.

    Spelers:
    - CORPSE
    - imlove
    - Unagi
    - Sardonyx
    - NinjaKnives
    - Daybreakers
    - snuggle
    - Reyon
    - Mine
    - Cannibal
    - Kaulitz4live
    - DevilSmith56
    - Sonatina
    - Sphere
    - Silvertress
    - Amistad
    - SofieShan
    - Demi949


    Hier een link van het verhaal. Hier zal ik de dagen neerzetten om het wat overzichtelijker te maken. Ook daar graag een reactie geven -op wie je stemt-.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2010 - 17:04 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Kaulitz4live schreef:
    ik wil ook mee doen!!!

    Mag dat nog?(flower)

    Ofcourse

    Ik ben van plan om maandagavond (als er dan genoeg aanmeldingen zijn) te beginen, de rollen uit te delen. En dan dinsdag in het verhaal de eerste slachtoffers enzo bekend maken :P


    Trust me. I'm the doctor

    ik doe mee!!!
    als dat nog mag


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Ik wil meedoen.
    Als dat nog mogelijk is ^^
    (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mensjes,
    er kan nog wordne aangemeld totmorgen avond 18:30
    :P, daarna ga ik de rollen verdel xx


    Trust me. I'm the doctor

    ja ikk!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Mag ik nog meedoen?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik wou dat we nu al konden beginnen :(


    "Ignite, my love. Ignite."

    SpeakNow schreef:
    Mensjes,
    er kan nog wordne aangemeld totmorgen avond 18:30
    :P, daarna ga ik de rollen verdel xx


    Dus dan kan ik nog mee doen ? =D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    kan ik nog mee doen:D

    SofieShan schreef:
    kan ik nog mee doen:D

    Sure, kn nog tot Half 7


    Trust me. I'm the doctor

    7 uur we gaan beginnen(yeah)


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    laatmaar-

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 19:39 ]


    What doesn't kill you makes you stronger.

    shit te laat :(


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Srryw :(

    btw, Mensen dag 4 staat online <3


    Trust me. I'm the doctor

    ik deed de vorige keer mee (:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 16:02 ]


    all I want for christmas is a girlfriend