• Er sitten hier allemaal vn die kinders die seggen geen mail te krijgen vn quizlet ensoo ,,maar ik krijg iets vn 8 deselfde mailtjes vn quizlet :S

Crack a bottle

Ik krijg ook geen mails -_-

keep talking shit your makin me famous ['L]

err ? weird ?!

sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

gisteren kreeg ik er ook gn en vndaag had ik er ineens sppr veel ?:S

A. ikmisje.

Ik lees allemaal topics ensoo dat niemand hier een mail krijgt en ik kreeg sojuist 8 deselfde berigtjes dat iemand een reactie had geplaats bij mn serie.. duss da is vaag,, jullie krijgen bijna geen mail vn quizlet en ik krijg 8 deselfde,, da klopt tog niet ..:S

Crack a bottle

nee dat is idd errug weird

Why don't you break my heart

Ik weet..
    En ik lees mn hotmail tog nooit,,maar ik hb me msn duss aanstaan duss ik krijg telkes vn die hokjes vn : je hebt een nieuwe mail vn quizlet,dus ik soeken en soeken of ik een nieuw bericht hb ergens.
    Heb ik 1 nieuwe reactie bij ene serie vn mij,, krijg ik dat weer duss ik klik daar op hotmail opent:
    Je hebt een reactie bij me & my fear..[TH]
    Duss ik: Jaa da wist ik al :S
    Open ik ene ander berigt dat ong 10 minuten fsoo daarvoor is verstuurd ,, sate nog 7 andere berigte ofwat tussen:
    Je hebt een nieuwe reactie bij me & my fear.[th]
    En in die 7 daartussen stond presies hetselfde :S

Crack a bottle

Gisteren kreeg ik er ook geen, maar nu is het weer opgelost denk ik =D

Tanya is de beste.

IK krijg altijd wel mail vn quizlet ,,alleen ik krijg telkes een paar deselfde soms :S
    duss voor degene die HelemaalGEEN mail krijgen is het mieschien opgelost ,,maar ik krijg nogsteeds 8 deselfde mails":S
    Vaagheid

Crack a bottle

ik krijg altijd mail en dan gwoon 1 van ieder en dat is in totaal vaak zo'n 20 mailtjes ¬¬

Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.