• Hjj...
    Het is voorbij(huil) Het ging niet goed tussen mij en mijn vriend en de woensdag heeft hij er een einde aan gemaakt. Na het werk zijn we samen naar mijn vrienden gegaan en toen ik daar vertrok zei hij dat het beter was dat we ermee stopten. Ok, het ging al van de maandag niet goed, maar dit had ik niet verwacht, zeker niet nu we 8 maanden samen waren. En gisteren zei hij tegen mij dat hij een fout had gemaakt door het uit te maken, maar dat hij een pauze wou nemen met de relatie, gewoon even on-hold zetten. Maar dat 'even' was voor hem dan direct 3 maanden. En toen zei ik dat hij binnen 3 maanden niet meer moet afkomen... Nu voel ik me dom, maar mijn vrienden geven me gelijk dat 3 maanden te lang is...
    Wat vinden jullie?? Ik kan het niet. Ik slaap nu al niet 's nachts (kword om het kwartier wakker) door die stomme ruzie... Laat staan wat er gaat gebeuren als we een pauze van 3 maanden nemen...?
    Wat vinden jullie??

    Xx(K)

    Eerlijk? Ik denk dat het ook beter is als jullie gewoon even een tijdje geen contact meer met elkaar hebben, alleen is 3 maanden wel wat veel ja.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik denk persoonlijk dat je even helemaal afstand van hem moet nemen. Ik kan wel meer dan één verhaal op Quizlet opnoemen van meiden die alsnog door gingen met hun vriend nadat het uit was en waar vervolgens alleen maar meer ellende van kwam. What's most important is dat je jezelf even op een rijtje krijgt, back on track.
    In zo'n positie heb je duidelijkheid nodig omdat het al zo'n chaos is in je geest: geef jezelf duidelijke doelstellingen, bijv: ik ga geen contact meer met hem zoeken, en leef ze na. Dat brengt al heel wat rust in je :] En het geeft je zelfvertrouwen een boost. Je ziet dan zelf dat je sterk genoeg bent om je aan je voornemens te houden. Voor mij deed het wonderen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2010 - 0:55 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Magikal schreef:
    Eerlijk? Ik denk dat het ook beter is als jullie gewoon even een tijdje geen contact meer met elkaar hebben, alleen is 3 maanden wel wat veel ja.


    the world is filled with people that we dont understand

    Sniper schreef:
    Ik denk persoonlijk dat je even helemaal afstand van hem moet nemen. Ik kan wel meer dan één verhaal op Quizlet opnoemen van meiden die alsnog door gingen met hun vriend nadat het uit was en waar vervolgens alleen maar meer ellende van kwam. What's most important is dat je jezelf even op een rijtje krijgt, back on track.
    In zo'n positie heb je duidelijkheid nodig omdat het al zo'n chaos is in je geest: geef jezelf duidelijke doelstellingen, bijv: ik ga geen contact meer met hem zoeken, en leef ze na. Dat brengt al heel wat rust in je :] En het geeft je zelfvertrouwen een boost. Je ziet dan zelf dat je sterk genoeg bent om je aan je voornemens te houden. Voor mij deed het wonderen.


    None but ourselves can free our minds.

    hmm.
    Elkaar even niet zien is een goed idee. Na een tijd,3 maanden,minder of meer,wijst het zich vanzelf uit wat de volgende stap is.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sniper schreef:
    Ik denk persoonlijk dat je even helemaal afstand van hem moet nemen. Ik kan wel meer dan één verhaal op Quizlet opnoemen van meiden die alsnog door gingen met hun vriend nadat het uit was en waar vervolgens alleen maar meer ellende van kwam. What's most important is dat je jezelf even op een rijtje krijgt, back on track.
    In zo'n positie heb je duidelijkheid nodig omdat het al zo'n chaos is in je geest: geef jezelf duidelijke doelstellingen, bijv: ik ga geen contact meer met hem zoeken, en leef ze na. Dat brengt al heel wat rust in je :] En het geeft je zelfvertrouwen een boost. Je ziet dan zelf dat je sterk genoeg bent om je aan je voornemens te houden. Voor mij deed het wonderen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nou nou, jij bent snel met een nieuw vriendje dan.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Magikal schreef:
    Eerlijk? Ik denk dat het ook beter is als jullie gewoon even een tijdje geen contact meer met elkaar hebben, alleen is 3 maanden wel wat veel ja.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    nee het is niet eerlijk als hij jou 3 maanden aan het lijntje gaat houden, dan gelijk maar kappen idd !


    I solemny swear i am up to no good

    SuperJunior schreef:
    nee het is niet eerlijk als hij jou 3 maanden aan het lijntje gaat houden, dan gelijk maar kappen idd !


    Misschien moet je eventjes haar nieuwste topic lezen(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Magikal schreef:
    Eerlijk? Ik denk dat het ook beter is als jullie gewoon even een tijdje geen contact meer met elkaar hebben, alleen is 3 maanden wel wat veel ja.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Magikal schreef:
    Eerlijk? Ik denk dat het ook beter is als jullie gewoon even een tijdje geen contact meer met elkaar hebben, alleen is 3 maanden wel wat veel ja.


    Life is a beautiful struggle