• Ik ga stoppen met het schrijven van mijn verhalen. Niemand maakt ze dus waarom heeft het dan nog zin?


    Music is the new sex

    misschien moet je andere mensen vragen om jou serie op hun pro ofzo te zetten. En anders,. moet je dat zelf weten x3

    En dat moeten wij weten omdat...?


    Lalalalalalalala.

    NEE JIJ MAG NIET STOPPEN..

    SO WHAT ALS BIJNA NIEMAND DIE MAAKT U QUIZEN ZIJN AL VEELL KEER GEMAAAKT HOOR, ALS IK DA ZOU ZEGGE OKE OMDA NIEMAND DIE BIJNA MAAKT MA "AUBBBB STOP NIIIII"


    Stop wishing, Start doing..

    En dat moeten wij weten omdat...?

    Dan weet iedereen dat


    Music is the new sex

    Ik wil je quiz wel op mn profiel zetten hoor als ik hem goed vind en jij er ook een van mij op je profiel zet.. Maar als je toch gaat stoppen heeft dat weinig zin.. Dus doei! Xx


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)
    Dan weet iedereen dat


    Oh oké,dan vind ik het goed:Y)Eerlijk gezegd geef ik zo'n antwoord altijd,maar ja x'D


    Lalalalalalalala.

    Ik wil je quiz wel op mn profiel zetten hoor als ik hem goed vind en jij er ook een van mij op je profiel zet.. Maar als je toch gaat stoppen heeft dat weinig zin.. Dus doei! Xx

    En dat zou je echt doen:O


    Music is the new sex

    oke hier komt myn overdreven maar gemeende berichtje:
    lieve rachel!
    stop maar niet met schrijven! want ik weet dat je het kan , en niet gelyk elke quiz word vaak gemaakt! maar ik beloof je dat dat nog komt!
    ik vind je verhalen heel mooi, en ik weet dat je het leuk vind om te schrijven !
    dus ik zeg het nog 1 x stop asjeblieft niet!
    xX.

    Jah ik zet voor iedereen die ik lief vin en een leuke quiz heeft en aan mij vraagt of die op mn profiel mag er een quiz op.. Dus jah als je quiz leuk ik zou ik het egt doen.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Jah ik zet voor iedereen die ik lief vin en een leuke quiz heeft en aan mij vraagt of die op mn profiel mag er een quiz op.. Dus jah als je quiz leuk ik zou ik het egt doen.

    Oke,dan stop ik niet


    Music is the new sex

    Je moet met baby lover verder gaan!:O Die is echt goed!


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Moet een nou een quiz van je neerzetten?! Zo ja: welke?
    Xx


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    Alsjeblieft niet!!
    Je mag echt niet stoppen!!
    echt niet!!! :'(
    Je hebt zulke mooie, orginele enaangrijpende verhalen!
    Als ik ene mailtje krijg met het bericht dat je ene nieuwe quiz hebt verheug ik me er al helemaal op om um te maken!!!
    Het mag echt niet! Je moet verdergaan!
    Zeg maar wat ik moet doen?
    Ik doe het, en ik ben voor deze keer eens serieus!!!

    Ow jee toch!
    Ik moet je echt tegenhouden!
    Je MOET gewoon verdergaan!!

    Bitte!!! :9~


    Träume sind wirklich!!

    Ik zou gewoon doorgaan, want er zijn heus wel mensen die ze maken en daarom heb je de spotlight ^^