• ik wil me kleden zoals ik wil dat is dus emo stijl maar ik mag van me moeder dat weer nie doen ik vind het zwaar kut en nu zit ik er maar bij als iemand wie ik eigenlijk niet echt meer wil zijn(huil):( maar ik ga gewoon als me moeder er nie is wel zo gekleed:D maar toch het is echt kut ik mag me armbanden wel dragen maar nie naar school of wat dan ook daarom heb ik haat aan ouders
    en toch hou ik van ze:DxD

    Whahah, dat is wel kut ja.
    Ik wil een tong piercing of derde gaatjs in mn oren maar dan mag dus niet -_-'

    ik wil ook derde gaatjes maar mag nog nie is best jammer maar mot er mee levexD

    Mijn moeder segt gwn:
    Jaa,,je doet maar als jij dat wilt,,jij moet er mee lopen..
    maar als ik bijv. een lipiercing of wat sou willen sou ik denken WEL moeten wachten tot ik ouder ben..
    Maa verder is me moeder wel chill xD


    Crack a bottle

    Ik mag me ook gewoon kleden hoe ik wil maar ik ben meer van dat H&M gebeuren en het enige scene/emo wat ik heb is een truitje en mijn kapsel


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    ik wil een lip/tong piercing en zwarte haren [laten verven] Dat mag dus niet. En nieuwe kleren omdat ik vind dat ik véél te weinig heb maar dat vind me moeder niet -.-'
    en niet te vergeten naar een concert maar dat mag
    óók niet.. Eerst was het einde van dit jaar, nu al volgend jaar ;@ en als ik het dan vraag komt ze steeds met een ***smoes ofzo

    OMG, dat is echt zwaar kut meidd :s

    Ik mocht me eerst ook niet kledien zoals ik wou(emo style] ...
    Maarjaa ik heb het gewoon gedaan en gezegd 'zoo dit is hoe ik ben en je moet er maar mee leren leven.. en nu vinden ze het niet meer zo errg

    <'3

    I know maar het is zo stom want mijn moeder blijft dan doorzijke

    zeg dan gewoon: mam tis mijn stijl wij zullen immer jverschilln van smaak maar ik wil de mense latn zien wie ik ben! en niet me voordoen als iemand anders!
    ps: ik mag soms ook dinge ni drgn vo school ofzo


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik wil iemand zien die ik al 9 jaar ni meer heb gezien mn beste vriend en da mag ik ni van mn kut pa en ik wil een spetum of snakebites en da mag ik ook ni --'

    ik ben ook al bezig om langzaam aan het te gaan veranderen zodat me ma het nie meteen merkt

    Echt hea , sommige ouders willen dat hun kinderen klein blijven en niet vernaderen. En dan kunnen se daar niet tegen dat wij tegenwoordig onze eigen kleding kiezen. Dat had ik vroeger ook. Maar nu heeft mn moeder haar dr bij neergelegd.

    xx


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    lastig :S ik mag me gelukkig nog wel kleden zoals ik wil! maar 'k zou héél graag mijn haar zwart verven en een piercing wil ik ook, maar ik mag absoluut niet :S

    ouders zijn LASTIG XD


    Beeeeeeeesje :-)

    Mijn moeder maakt het niet uit wat ik draag. En piercings is ze niet op tegen, heb er al een. Alleen ik mag geen Snakebite of een Septum, dat vind ze lelijk :S


    I can't be perfect..

    Nou, ouders gaan gewoon bezorgd om je zijn voordat je geen domme dingen zou doen zodat je daar later geen spijt van zou krijgen...
    Da's best normaal, maar wij snappen hun gewoon niet omdat wij ons eigen willetje willen doordrijven.
    Ouders kunnen best vervelend zijn, maar op sommige punten ben je dan heel blij dat ze je dat verboden hebben, zodat je toch niet dat ding hebt gedaan of zo was...
    Nouja :') Wat een uitleg...


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    ik heb al 3 gaatjes in me oren,
    ik wou graag paar [2 jaar zo] jaar terug een wenkbrauw piercing of tongpiercing maar ik mocht het niet...nou ik heb dus zoiets van als jij oud bent neem ik een piercing ;P