• Zoals sommige al weten heeft mijn ex het 4 weken geleden uitgemaakt. Hij wilde wel gewoon contact houden, en ik vond dat opzich niet zo'n probleem. Maar de laatste 2 weken doet ie echt heel kut. Hij doet vreselijk jaloers, dwingt mij foto's van mijn hyves te halen die hem niet aanstaan, chanteert dus ook heel veel. Nou vroeg hij gister heb je al met een ander gezoend? Nou, ja dat heb ik gedaan dus ik gaf eerlijk antwoord. En toen flipte die zo erg. Hij schold me echt uit voor dingen die je niet wil horen. Hij vind dat ik nog rekening met hem moet houden. Terwijl HIJ het uitgemaakt heeft.
    Maar anyways, hij heeft me vandaag dus bedreigd. Ik wilde contact verbreken want ik had hier echt geen zin in. Toen zei hij; ''Als je contact verbreekt, ik maak je helemaal kapot, als je dat maar weet''
    Hij wilde perse de naam & hyves van die jongen hebben, maar ik wilde dat niet zeggen, want hij is serieus in staat om er zo naar toe te gaan. Hij is 21, groot, sterk en serieus tot alles in staat. Maar goed, toen ik dus niet wilde zeggen wat z'n naam was begon die weer te dreigen met; ''Ik verpest je hele jeugd als je zo door gaat, je moet echt uitkijken nu!''
    Ik vind het echt niet leuk meer. Ik DURF gewoon geen contact meer te verbreken.. ):

    Ik wil het ook echt niet aan mijn ouders vertellen, want die gaan dan zo naam toe.. en ik wil niet nog meer problemen..
    Iemand tips? :(


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Politie, zeker weten.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Politie, zeker weten.


    Inderdaad. Dit is gewoon bedreigen.


    It's time to be happy again.

    Agree @ Washington.


    Life is hard and then we die

    Bedreigen mag niet. Dus politie ja.
    Zorg dat je met bewijs aan komt.

    Washington schreef:
    Politie, zeker weten.


    DaKrulliCode schreef:

    Bedreigen mag niet. Dus politie ja.
    Zorg dat je met bewijs aan komt.


    Ik heb wel het gesprek in Word opgeslagen, maar ik weet niet of dat echt bewijs is?
    En ik durf echt niet naar de politie. Dan moet ik het ook nog tegen me ouders gaan zeggen. En ik schaam me d'r gewoon bijna voor..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Washington schreef:
    Politie, zeker weten.


    None but ourselves can free our minds.

    Nee dat is geen bewijs. Bewijs is een printscreen van een msngesprek (of printscreen van logboek) of printscreen van een krabbel op hyves ofz. Aan een printscreen kan jij niks verandert hebben.
    En je hoeft niet per se eerst naar je ouders. Je mag ook zelf naar de politie.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 15:55 ]

    Washington schreef:
    Politie, zeker weten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    politsie en contact verbreken


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    PURExANGEL schreef:
    politsie en contact verbreken

    Ja maar ik kan wel contact gaan verbreken, maar hij doet me serieus wat. Ik heb een jaar wat met m gehad, en hij heeft wel vaker dingen gedaan..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Je hoeft je er niet voor te schamen hoor. Je hebt toch niks verkeerd gedaan. Hij heeft het uitgemaakt dus dan vind ik het best logish als jij dan met iemand anders gaat.
    Je moet er echt de politie bijhalen! Hij bedreigd je en dat mag niet!(N)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    En denk hier maar aan als je je schaamt: ik denk dat je ouders het liever hebben dat je het gewoon vertelt en ze je kunnen beschermen, dan dat ze het niet weten terwijl jij bang bent.


    It's time to be happy again.

    Washington schreef:
    Politie, zeker weten.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Naar de politie.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zoveel mogelijk bewijs verzamelen. Printscreens, smsjes of via wat hij je dan ook bedreigd. En dan daarmee naar de politie stappen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42