• oke ik heb dus even een probleempje. mijn zus heeft het uitgemaakt bijna met haar vriend :( en dat vind ik en zijn broertje dus echt zo kut en ik probeer haar te helpen enzo kijk: Mss. Like Rawr&& MSS. B.I.T.C.H zegt:
    jess ik probeer alleen maar te helpen 8-) dat doe je tog ook altijd bij mij en hij was zo gelukkig met jou jij met hem je kan ook uitpraten in een relatie hoord zowieso ruzie's en niet drekt uitmaken..
    Mss. Like      Rawr         && MSS.       B.I.T.C.H         zegt:
    en ga me nou niet negeren ;S
    Jéssí©á .[(K)]. zegt:
    patries hou is keer op


    en daar wilt ze dus niet naar luisteren en nu is haar ''vriend'' een soort van weggelopen enzo echt een hele drama kunnen jullie aub helpen :O ik wil haar zo graag helpen.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    weetje,, ik zou als ik jou was,, haar gewoon een beetje met rust laten maar haar laten weten dat als ze je nodig heeft je er ALTIJD voor haar bent. Als mensen verdriet hebben,, blijft dat tog, maakt niet uit hoeveel mensen hun helpen. Maar áls ze hulp nodig hebben, doe dat dan natuurlijk.

    weetje,, ik zou als ik jou was,, haar gewoon een beetje met rust laten maar haar laten weten dat als ze je nodig heeft je er ALTIJD voor haar bent. Als mensen verdriet hebben,, blijft dat tog, maakt niet uit hoeveel mensen hun helpen. Maar áls ze hulp nodig hebben, doe dat dan natuurlijk.

    Mee eens.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben het ook eens met mensjes boven mij. Laat haar even bedenken wat ze wil en wat haar gevoelens en gedachtes erover zijn. Laat haar even op rust komen en praat er anders later met haar over.


    Why don't you break my heart

    Ik ben het ook eens met mensjes boven mij. Laat haar even bedenken wat ze wil en wat haar gevoelens en gedachtes erover zijn. Laat haar even op rust komen en praat er anders later met haar over.

    Jaa dat doet ze ook -_-"
    Alleen ze wil er met mij en niemand anders over praten


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Dan moet je haar gewoon met rust laten *spreekt uit eigen ervaring*; okal klinkt het zo dom...

    Dan moet je haar gewoon met rust laten *spreekt uit eigen ervaring*; okal klinkt het zo dom...

    Okee ty ><


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    weetje,, ik zou als ik jou was,, haar gewoon een beetje met rust laten maar haar laten weten dat als ze je nodig heeft je er ALTIJD voor haar bent. Als mensen verdriet hebben,, blijft dat tog, maakt niet uit hoeveel mensen hun helpen. Maar áls ze hulp nodig hebben, doe dat dan natuurlijk.



    idd


    I need you like a heart needs a beat