• ik zit in havo 2 en onze duis leraares discrimineerd vmbo leerlingen.
    dan zegt ze zo van als we druk zijn.
    ''jullie zijn toch geen vmbo leerlingen''!

    of een keer gginge paar kindere van onze klas op de deure van een an der lokaal kloppen.'

    zei zo '' jullie gedragen je als een stelletjee domme kader leerlingen''

    en dat soort opmerkingen.


    blikbaar vind ze vmboers dom terwijl we een vmbo[mavo] afdeling op onse school hebben


    (cat)


    =

    Nou, als je gaat vergelijken, bij ons waren de vmbo klassen 5x zo druk als de havo/vwo klassen ;x Er zijn meerdere malen lessen van ons stil gelegd, doordat vmbo onhandelbaar was en vervolgens de leraren uitscholden, zowel hun eigen leraren als degene die er iets van zei. Nu zeg ik niet, dat iedereen zo is, maar over het algemeen zijn de klassen drukker. Dat geld niet automatisch voor alle leerlingen. Ik denk, dat ze het over de klassen in het algemeen had. Om het meteen discrimineren te noemen vind ik overdreven.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zie het probleem niet. Onder vrienden worden ook zulke grappen gemaakt en dat is zogenaamd niet erg


    Today will be Girl's Day party with you~

    Okee, dit wordt mij geweldige anwoord.

    ik weet niet op welk niveau je zit, ik zelf zit op vwo en eerst op gymnasium, vooral daar kregen wij ook vaak te horen dat we een vmbo klas waren, maar dat is logisch, als je een hoger niveau doet wordt automatisch verwacht dat je een betere houding moet hebben dan het vmbo, en dat is ook wel logsich omdat je weer een goede basis moet opbouwen voor de zes jaar die jij moet doorbrengen op de middelbare school.

    Maar dicriminatie kan ik het niet noemen, het is de waarheid denk ik, ookal is het kinderachtig, gewoon laten gaan. Als je naar een hogere klas gaat houd het toch op, het is typsch leraar =)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Zo'n opmerkingen maken mijn leerkrachten aldoor.


    Only losers can act the way you do

    Lipsy schreef:
    Zo'n opmerkingen maken leraren wel vaker, hoor.
    Niet erg volwassen van haar.


    None but ourselves can free our minds.

    Tja, niet alle, maar veel vmbo-leerlingen zijn vaak ook trager van begrip of hebben ook meer moeite met leren. Dit praat niet goed dat ze zulke dingen zeggen en betekent niet dat dit voor iedereen zo is, maar ik snap de insteek wel omdat op de HAVO het niveau gewoon wat hoger ligt op allerlei gebieden.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    da's niet goed (N)
    Er zijn wel meer lkr. die dat doen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'