• Die meeting in Rotterdam. Ik wil echt zoooo graag gaan! Niet alleen puur om het meeten. Maar dan kan ik er ook eens tussen uit! Altijd dat gezeik aan mijn kop! Mijn vriendinnen die om niks ruzieen, en mij dat dan weer op laten klaren! Mijn ouders die zeiken dat ik uren achter de PC zit. Die mensen bij mij in de klas die mij niet willen begrijpen.
    Ja ik wil gewoon weg! De stad uit! Gewoon voor eventjes! Dat lijkt mij de idiale kans! Gewoon weer ff lol maken zonder zorgen!
    Maar mijn moeder zegt nee. Nou sorry hoor. Rotterdam, Tilburg? Whats the diffrent?! Wat kan er met mij gebeuren als ik met een groep van 16 mensen ben wat niet met mij kan gebeuren als ik met mijn OPA is Rotterdam én Amsterdam ben? Nou sorry dat ik het zeg maar daar klopt niks van!
    Gaan zal ik zowiezo met of zonder toestemming ik haar wel zo'n klein railrunnertje die zijn iets van 2,50 -Dat is alles wat nog op mijn rekening staat-
    Ik kijk wel hoe ze reageert. Maar ik ma wel door heel Noord-Brabant reizen metmensen van internet, maar niet een dagje met 16 personen naar Rotterdam. Like klopt niks van! Om het nouz o sneaky te doen enzo, nee! Ik loop gewoon de deur uit. Waar ze bij zijn. Anders word het alleen maar erger. Plus dat sneaky doen werkt toch niet. Ik zal dan wel wat eerder naar huis gaan als de rest maarja.

    Wat zouden jullie doen? En hoe kan ik haar alsnog overtuigen?

    Xx

    Wazaa overtuigt ikke amg

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 20:41 ]

    Hm, ik zou het gewoon eens zijn met je moeder. Het is natuurlijk wel kut dat je niet mag, maar je bent pas 12, je hebt nog jaren om mensen te meeten, je leven zal morgen niet opeens eindigen. Geloof me, er komen nog genoeg meetingen.


    Your make-up is terrible

    Heb je niet bewust of onbewust toch zorgen aan je hoofd als je zoiets stiekem doet?
    En je bent 12, toen mocht ik nog niet alleen met de trein.. zelfs niet voor 10 minuten. Ik denk dat het ook de heen en terug reis alleen in de trein, is waarom je niet mag.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 14:03 ]

    DaKrulliCode schreef:
    Heb je niet bewust of onbewust toch zorgen aan je hoofd als je zoiets stiekem doet?
    En je bent 12, toen mocht ik nog niet alleen met de trein.. zelfs niet voor 10 minuten. Ik denk dat het ook de heen en terug reis alleen in de trein, is waarom je niet mag.

    Dat is het in ieder geval niet gezien ik wel anar dorpjes vlak bij Rotterdam mag >.<
    Maar ik ben het gewoon zat! Altijd alles maar accepteren! Ik doe niet anders! Deze keer is het genoeg. Dit maal ga ik voor mezelf!

    Dorpjes vlakbij Rotterdam is toch anders dan in Rotterdam. Het is daar allemaal veel groter en de kans dat je iets gebeurt is dus ook groter.

    Kunnen je ouders je niet brengen en halen?
    Dan kunnen ze ook kijken of het allemaal wel oké is enzo.
    Of neem iemand mee die je ouders vertrouwen, een oudere nicht ofzo?


    effort never betrays you

    ShinObsessed schreef:
    (...)
    Dat is het in ieder geval niet gezien ik wel anar dorpjes vlak bij Rotterdam mag >.<
    Maar ik ben het gewoon zat! Altijd alles maar accepteren! Ik doe niet anders! Deze keer is het genoeg. Dit maal ga ik voor mezelf!


    Dan is het een ander verhaal. Dus daar mag je wel alleen heen? Dan vind ik dat je moeder een beeeetje raar doet hierover.


    Your make-up is terrible

    Lipsy schreef:
    Kunnen je ouders je niet brengen en halen?
    Dan kunnen ze ook kijken of het allemaal wel oké is enzo.
    Of neem iemand mee die je ouders vertrouwen, een oudere nicht ofzo?

    Het gaat hun meer om de "misdaad" in Rotterdam. Maar neimand kan me wijs maken dat het in Tilburg en Amsterdam anders is!

    Tsja daar benik zelf ook niet echt goed in dus ik kan je niet helpen.
    xD


    I rather love then fight.

    Masterplan schreef:
    Tsja daar benik zelf ook niet echt goed in dus ik kan je niet helpen.
    xD

    Tfoe! Dat jij de dan nog MasterPlan durft te noemen! (cat)

    Ik zou gewoon gaan, maar ik ben dan ook wat ouder lees ik nu.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zeg nog, haal geen rare dingen in je hoofd. (N) Ik heb niet graag dat jij problemen krijgt doordat je om wat voor reden dan ook fucking graag naar de meeting wilt.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik zou niet gaan. Je krijgt alleen maar meer problemen als je toch gaat. En er zijn heus wel andere uitstapjes die je even van je ouders en vrienden weg laten gaan.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik weet dat je het niet wilt horen, maar het lijkt me beter om niet te gaan als je ouders er zo op tegen zijn, anders krijg je knalharde ruzie, en daar zit niemand op te wachten. Er komen nog veel meer meetings, probeer later nog eens om je ouders te overtuigen (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou niet gaan als ik jouw was. Je bent tenslotte nog maar 12.
    En over dat reizen doorheen Noord-Brabant met mensen van internet, heeft je moeder die mensen dan al eens gezien? Want dan is het ook al logischer dat je daar mee weg mag.
    En sorry hoor, maar met een groep van 16 naar Rotterdam gaan, of met je opa naar Rotterdam en Amsterdam gaan, daar is dus wel degelijk een groot verschil tussen. In die groep van 16 heb je minder kans dat ze meteen zullen opmerken dat je er niet meer bij bent, terwijl je opa dit direct zou doorhebben.
    Mijn mening


    Sarah; Boefke is nen heten beer!