• Nou kijk ik werd toe net uit genodigd door een af andere raar mens met een irakse naam. Maar ik heb een vriendin uit Irak dus ik dacht misschien ken ik hem. Dus ik accepteer hem en hij begint gelijk in het engelse te vragen waar ik woon. Dus ik denk zo van: He?
    Dus ik in het engels vragen: Hoe kom je aan mijn msn?
    Begint hij iets te bazelen over ene Danya van Facebook. Nou ik ken heel die Danya niet. Ik heb hem maar gauw geblokt maar 2 dagen geleden was ik ook al uitgenodigd door iemand die ik niet ken. Oke ik weet niet zeker of ik die niet ken. Maar nu ben ik allemaal bang dat mijn msn op een of andere rare facebook acount staat of een af andere pedo site. :S


    "Ignite, my love. Ignite."

    Op Facebook voegt iedereen je toe.
    Heb ik ook, allemaal vreemde voegen me toe enzo. Maar dat zijn dan mensen die dezelfde likes hebben. Dus via de likes die jij hebt voegen ze je toe, get it?


    I live for the applause, you will die for it.

    Parviainen schreef:
    Op Facebook voegt iedereen je toe.
    Heb ik ook, allemaal vreemde voegen me toe enzo. Maar dat zijn dan mensen die dezelfde likes hebben. Dus via de likes die jij hebt voegen ze je toe, get it?


    Ja dat snap ik zelf ook allemaal wel. Maar mijn msn staat op beveiligd dus het klopt dus niet dat hij mijn msn heb en ik heb geen Danya op facebook


    "Ignite, my love. Ignite."

    Op je profiel onder info kan je mail staan.


    Let the Night embrace you

    hmm. Ik denk dat dat 'gewoon' het gevaar van internet is. Iedereen weet zomaar alles over iedereen. Gewoon verwijderen (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik werd vandaag ook op msn toegevoegd door iemand die ik niet ken
    ik accepteer niet zomaar iedereen op msn

    t is wel vet irritant