de puberteid, zeer lastig, jongens, zoenen, pukkels, je krijgt borsten, maar daar gaat het nu even niet om, ik, veronica ripperton, volgens al mijn vriendinnen bloedmooi, maar ik ben gewoon moddervet, mag van mijn vader niet naar het [naam festival], maar mijn 2 beste vriendinnen, [naam] en [naam] mogen ook niet, zelfs het diepste smeken helpt niet, dan krijgen ik, [naam] en [naam] een geniaal idee, maar dat idee moet nog vlekkeloos verlopen, maar wat als mijn crush [naam] elke zondag ons café zaaltje mag gebruikem op te oefenen ? en wat als mama en papa steeds meer ruzie krijgen , en wat is ik [naam crush] en [naam aardsvijand] zie zoenen in de pizzeria tegenover ons café ? en wat als er onverwachts bezoek komt, en als we ontmoeten wie we altijd al wouden ontmoeten ? juist ja de ozo beroemde [naam beroemde zanger -en nee daar krijgt ze niks mee -].
in het algemeen is het een verhaal over onbekende personen, maar het licht er aan, de gene die de zanger -geen zangeres- gaat invullen, die mag kiezen of het een beroemd iemand is of niet.
rollen :
2x Beste vriendin : > OHMYYORK > PURExANGEL
1x crush van ronnie -veronica- :
1x vijand van ronnie : > joleinn
1x Beroemde zangeres : > ChocoCakje
en heeft iemand ook een idee voor :
de titel : It's so hard.
een festival naam : Freedom Festival.
een school naam : Niemaar college.
ik ga er mee beginnen dus neem abo ! ik waarschuw niet !
[ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 6:36 ]
Life is a beautiful struggle