• Wie heeft 'm nog meer gezien? Ik gisteravond, tijdens het oppassen, en ik vond 'm best wel eng (ja ik ben echt een schijterd als het om horror gaat), alleen dat stukje dat dat meisje zonder hoofd doorrijdt is wel een beetje nep. -aa-
    trailer: klik.
    en als je toch bezig bent, moet je direct even die van 2 kijken!


    It's time to be happy again.

    Oeh, spannennddddd.
    Maar ik ga dat ook zeker niet alleen kijken, ben ook zo'n watje HAHA


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    waneer is ie er?
    of is ie er al?
    en coowle trailer!!^^


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    die lijkt mij zo gaaf ! (:


    Life is a beautiful struggle

    Om heel eerlijk te zijn vond ik hem een klein beetje slecht. Maar het was wel komisch.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik had alleen het laatste stuk gezien, maar ik vond het zoooo grappig. Echt heel slecht gemaakt :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb hem niet gezien! Maar ik wil wel!


    I recycle my thoughts.

    Ik heb hem gezien, en hij zag er low budget uit(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik wil hem wel zien. : D Maar als iedereen zegt dat hij zo slecht is...


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik heb hem gezien. echt lelijk.
    een soort van scary movie, dus alles behalve eng + heel goedkoop.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 12:34 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik had dus alleen dat stukje dat zo'n mens zonder hoofd door zo'n taart ging rijden ofzo gezien. En dan die 2e meiden daarna die man ofzeu zagen. En toen heb ik hem ook meteen afgezet XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Gisteren heb ik heel even een stukje gekeken, maar ik had echt zoiets van; wtf is dit? Dus ik ben maar iets anders gaan kijken. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zag hem vrijdagavond toen ik aan het oppassen was tot midden in de nacht :')


    dream, dare, fly!