• Ik wou graag weten, wat is er tipisch aan jullie? Waarvoor sta je bekend? Als mensen het over je hebben, hebben ze het dan over dat meisje dat zo schattig is? Over dat meisje dat prachtig kon zingen?
    Tell me, wat is er tipisch aan je?

    Typical about me:
    Ik sta bekend om mijn kleinheid, denk ik toch wel.
    Ook om mijn lang haar, mijn vrolijkheid, en mijn goede cijfers -vergeleken met de rest van mijn klas.-


    Ik. Ben. Nieuwsgierig.
    (cat)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2010 - 21:28 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Mijn dwergheid/prehistorische groei.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Het meisje dat altijd loopt te lachen, ookal zit ze met zichzelf in de put.
    Het meisje dat iedereen aan het lachen maakt en hun dag goed maakt, ookal kan ze haar eigen dag niet eens goed maken.

    Hmm, vrij veel mensen weten dat ik iets met Azië heb... niet dat ik ook echt een obsessie heb :'] maar gewoon dat ik er iets mee heb. Ik sta bekend als het meisje dat zo veel met Azië heeft, I guess... omdat ik Chinees volg en Japans en Koreaans gedeeltelijk kan lezen o.O
    Voor de rest.... hmm, geen idee waar ik bekend om sta XD misschien nog steeds een beetje als 'the new kid' met de - niet altijd - hoge cijfers >.< op school... dunno.
    Misschien sta ik wel bekend als het spook 8D ik ben nogal wit en dunnetjes >.<


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    ongeduldig, kan slecht tegen feetback, mijn lengte, vrolijkheid, hyperheid, ben niet op mijn mondje gevallen...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Omdat ik iedereen altijd, grandpa,poulette,patat,kakkert noem.
    En mijn veel te grote ogen volgens iedereen.(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Mijn, in vergelijking met mijn vriendinnen, hele platte brabantse accent :'D. En mensen vinden me vaak schattig, ik ben ook klein, dus als iemand niet weet wie ik ben, wordt er altijd gezegd 'Dat kleine meisje, met die zwarte krullende haren'. Dusja, dat I guess :'D


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik sta bekend om het feit dat ik klein ben, maar wel altijd heel aanwezig (lees: grote mond en heel druk).


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik denk om mijn kledingstijl, niet dat het heel speciaal is ofzo.
    Maar mensen zeggen dat wel vaker, dat ik een mooie kledingstijl heb (:


    -

    Dat ik rare geluiden maak.. En dat ik goed kan tekenen..


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat ik zo klein en schattig ben denk ik x'D


    -

    Mijn haar. Ik had vorig jaar een regenboog in mijn haar, en daar hoor ik nu nog steeds gepraat over :3 Nu is het wit met roze btw XD
    En bij sommige -lees: de slutjes- als gothic enzo.
    Ik weet ook héel goed wat ik wil, en heb een sterke eigen wil. Bij de 'volwassenere' mensen sta ik zo bekend :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Weet ik niet :')


    "I shut my eyes in order to see.'