• ik zit op school in een klas waar maar 2 kinderen worden gepest ivar en esmee. een best gestoorde vriend rende achter ivar aan .hij vondt het leuk aleen esmee niet ze kwam met een heel verhaal over dat we pesten en dat ze vroeger gepest is en daar door geen vrienden heeft(ze ging een beetje weg van het verhaal) ze heelt ook de hele tijd hem tegen (mijn vriend) en iedereen vond dat neit zo leuk want ivar is nooit vrolijk. esmee verdedigd haar 2 vrienden op een verkeerde maneer niemand mag haar is zeurt over alles(vroeger was ik ook gepest maar ik heb nu meer dan 10 vrienden en esmee is 10x zo erg als ik vroeger en ik was al erg)
    wat vinden julie er van??

    [ bericht aangepast op 30 okt 2010 - 19:44 ]


    Shoganai i ne~

    Nou weet je ik zou, nee, misschien kun je, nee, ook niet, waar gaat dit eigenlijk over? (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Laat ik nou net doen of ik het niet snap

    [ bericht aangepast op 30 okt 2010 - 20:51 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oké, ik heb het gelezen op je profiel en daar staat het een beetje duidelijker, denk ik. :'D
    Naja, als ik het zo las zou ik denken dat jij denkt dat ze erom vraagt om gepest te worden, nou ja, dat ze dat uitlokt met haar gedrag, maar dat is dus niet zo, als je gepest wordt vraag je er niet om hoor, maakt niet uit hoe je doet. En je zegt dat je vroeger ook gepest werd, dus zou je zelf beter moeten weten, niet?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Archer schreef:
    Ik begrijp er de ballen van :/


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik snap er dus ook niks van zoals iedereen hier :')


    dream, dare, fly!

    Vertaling:

    Ik zit op school in een klas waar maar (?) 2 kinderen worden gepest: Ivar en Esmee. Een best gestoorde vriend rende achter Ivar aan. Hij vond het leuk, alleen esmee niet. Ze kwam met een heel verhaal over dat we pesten, en dat ze vroeger gepest is en daar door geen vrienden heeft(ze ging een beetje weg van het verhaal)Ze hield ook de hele tijd hem tegen (mijn vriend) en iedereen vond dat niet zo leuk want Ivar is nooit vrolijk. Esmee verdedigt haar 2 vrienden op een verkeerde manier. Niemand mag haar, ze zeurt over alles(vroeger werd ik ook gepest maar ik heb nu meer dan 10 vrienden, en esmee is 10x zo erg als ik vroeger en ik was al erg)
    wat vinden julie er van??


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Romances schreef:
    I ain't understand shit (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik begrijp het een klein beetje denk ik. Wij hebben namelijk ook zo'n meisje in de klas en ik kan ook echt nie met haar overweg. Ik weet ook gwn dt het erg irri is, maar je moet hun eigenlijk gwn negeren. Das denk ik het beste want dan vattn ze als ze kunnen denken de hint op dat je hun niet mag...
    Ik hoop dat je er wat mee kan...


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Bedoel je dat Esmee 10 x zo erg gepest wordt, of dat ze haar vrienden 10 x zo erg verdedigd? :$
    Ik vind dat iemand het moet opnemen voor Esmee en Ivar als zij écht zo erg gepest worden. Pesten is niet iets 'normaals'.
    & als je bedoelt dat Esmee haar vrienden 10 x zo erg verdedigd, dan begrijp ik het aan de ene kant wel. Pesten zorgt voor verwarrende emoties en gedachtes. Vooral als je weinig vrienden hebt, want dan wil je ze behouden en voor ze opkomen. Zij zijn dan meestal de enigen die je begrijpen.
    Ik vind dat iemand eens met Esmee moet gaan praten en haar moet laten voelen dat ze niet alleen staat. Als iedereen haar vreemd gaat aanstaren en gaat zeggen dat ze niet normaal doet wordt het alleen maar erger.

    Succes!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    ?


    No growth of the heart is ever a waste

    Tragically schreef:
    Ik snap er eigenlijk niks van?

    Jullie pesten dus dat meisje en zij vind dat niet leuk, en nou zeg je dat zij stom is en dat jullie het daarom doen? :S


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jullie pesten dus dat meisje en zij vind dat niet leuk, en nou zeg je dat zij stom is en dat jullie het daarom doen?


    Volgens mij bedoelt ze dat ja.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Iedereen heeft het al gezegd maar ik zeg het nog een keer:
    Ik snap er niks van.


    Get back motherfuckerz'

    @FlowerRain, ik denk dat ze bedoelde dat haar gedrag 10x erges is dan die van xxxLove vroeger was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    theBronx schreef:
    Aha.


    your eyes are like stars in the night.