• De story!

    Ik en sevani gaan samen schrijven. The story goes about:

    Er zijn jongeren die samen moeten leven in een studentenhuis. Het zijn allemaal verschillende types met een eigen wil. Een deel van de jongeren zijn niet zo geweldig braaf. Roken, stelen, spijbelen, etc. komen in hun studentenleven voor. -Naam- is een populaire jongen, geliefd bij de meisjes. Hij is knap en een echte hunk. But, er is éen ding. Hij is gay. Niemand weet dat, behalve -Naam meisje-. Ze voelt zich schuldig dat ze zijn geheim weet. Al haar vriendinnen hebben een crush op hem, en ze moet het verzwijgen. Er ontstaan moeilijke situaties in het studentenhuis. Liefde maakt het extra moeilijk.


    Wij willen van jou..
    # Een mogelijke titel:
    # Een rol:

    Rol:
    Volledige naam:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Uit te kiezen rollen:
    - Het meisje dat het geheim van de 'homo' weet. > KLIKNIET

    - De stiekeme 'homo' > Tragically

    - Een heel vrouwelijke gay > Kaulitz4life

    - Enkele vriendinnen van het meisje

    - Enkele hunken

    Alle andere mensen die een rol hebben ingeleverd zijn vrienden of vriendinnen geworden! (:

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 15:52 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Rol: De stiekeme Homo
    Volledige naam: Dylan Alex Noway
    Uiterlijk: Dylan Dylan is 1,80 lang, heeft stijl bruin haar en heet twee lippiercings. hij is niet echt stefig gebouwt.
    Karakter: Dylan is een helle lieve spontane jongen. hij is bijna altijd vrolijk en en maakt iedereen aan het laggen. Dylan doet zich redlijk zelfverzekerd voor, maar in het echt is hij enorm onzekker. Hij weet nog niet goed wat hij met zijn leven aan moet en hoe hij er in past. wel weet hij dat hij alles uit zijn leven wilt halen en er voor gaan. Dylan is heel erg gehecht aan zijn vrienden, en die zijn dan ook alles voor hem.
    Dylan is nou niet bepaald een van de slimste, en maakt daardoor vaak enorm domme opmerkingen. Iets wat hem wel weer grappig maakt.
    Sins kort is Dylan er achtergekomen dat hij op jongens valt. Iets wat hij absoluut niet overweegd is om uit de kast te komen. Hij weet het van ichzelf en dat vind hij genoeg. eerlijkgezecht schaamd hij zich er een beejte voor, en is hij enorm bang izjn vrienden erdoor te verliezen.
    Extra: Dylan loopt het liefste de helle dag met een camera rond en legt daarmee heel zijn leven vast. Ook heeft Dylan een verslafing aan gekke bekken treken. niet erg sharmant maar wel heel leuk om te zien.
    Dylan heeft ook een Tatoage op zijn borst. Het zijn de Initiale KLN, die staan voor Kilian. zijn overleden tweelingbroer. iets waar hij abosoluut niet over praat en ook verboden onderwerp is.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wij willen van jou..
    # Een mogelijke titel: Ik vond: The perfect guy is gay. Wel goed

    Rol: de hele vrouwelijke gay
    Volledige naam: Stephen Robert Hunger
    Uiterlijk: Stephen klik maar =foto
    Karakter: heel erg verlegen, gay houd van roze. Is heel lief en aardig, je kan met al je problemen bij hem komen.
    Extra:
    Stephen zit op een naaigroep en maakt graag kleding voor de meiden als ze naar een feest moeten. Ook praat hij graag over z'n problemen. Omdat hij gay is heeft hij helaas maar weinig vrienden, en de vrienden die hij heeft zijn meisjes. Zelfs de nurds willen niet bij hem in de buurt komen.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Titel: sorry, daar ben ik niet zo goed in.

    Rol: De stiekeme 'homo'
    Volledige naam: Jarell Delano Dixon.
    Uiterlijk: Jarell's moeder komt oorspronkelijk uit het buitenland, daardoor heeft hij een donkere huid dan de meeste van zijn vrienden. Hij is 1,90 lang, heeft heel kort, zwart haar, bruinen ogen en is gek op bling-bling.
    Karakter: Jarell is een jongen die zich niet zo zelfverzekerd is als hij zichzelf voordoet. Hij is ontzettend vriendelijk en spontaan tegenover zijn vrienden. Hij zit sinds kort in de knop met zichzelf: zijn vrienden maakte een opmerking over het feit dat hij nog steeds geen vriendin heeft en dat heeft hem aan het denken gezet. Dit heeft hem uit eindelijk doen twijfelen over zijn geaardheid. Homo of niet? Hij worstelt al sinds hij een jaar of 14 was met zijn grootste verslaving: roken. Hij is er mee begonnen toen er problemen thuis waren en komt nu niet zo makkelijk meer van zijn verslaving af.
    Extra: Jarell is erg gesloten tegenover iedereen. Hij kan goed lachen met zijn vrienden en houdt ontzettend veel van feesten, maar achter zijn glimlach speelt er veel meer. Jarell heeft al van jongs af aan veel te maken gehad met geweld. Hij heeft gezien hoe zijn moeder werd vermoord door zijn vader en dat beeld komt vaak terug naar boven. Ook is de band met zijn vader ontzettend slecht, waardoor Jarell al snel is opgegroeid, veel te snel eigenlijk. Ook heeft Jarell een stiefbroer, waar hij vaak bij te vinden is. Jarell mag dan wel ontzettend populair zijn, vaak voelt hij zich eenzaam, omdat hij het niet aandurft om écht van iemand te houden. Jarell heeft last van verlatingsangst. Op zijn beste vriendin (...) en zijn stiefbroer na heeft Jarell niet echt iemand om op terug te vallen. Jarell heeft een paar tatoeages, die stuk voor stuk belangrijke betekenissen voor hem hebben. Verder flirt Jarell ook heel erg veel met de meiden, in hoop dat het niet opvalt dat hij gay is.


    ~zou je me willen waarschuwen als jullie verhaal online staat -ook al heb ik de rol niet- :"D Ik wil deze story namelijk heel graag gaan volgen.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 21:43 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    hallo Bro hier! (krul)

    ik denk dat we vanavond ofzo de rollen wel bekend gaan maken, maar dan moet Toke ook online zijn! (:
    Ik heb al wel een paar favoriete!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik pas, maar het lijkt me wel leuk ;D


    I rather love then fight.

    The perfect guy is gay.

    neem een abo en vermaak ons met reacties! (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bedankt voor de rol ^^ Ik ga nu lezen, het lijkt me een erg leuke story :"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ja ik wou nog even bedanken voor de rol.
    Misschien een beetje laat:$
    Het is echt een goede story(Y)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'