• Ik moet maandag een verslag inleveren over mijn stage, maar het is zóóóó veel! Ik word er echt gek van en heb er gewoon helemaal geen zin meer in. Ik ga nu slapen, maar ik heb motivatie nodig om er morgenochtend weer mee verder te gaan. Dus aan jullie de vraag: motiveer me alsjeblieft even?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eh, ga eraan bezig en beloof jezelf dat je daarna iets leuks mag doen? Of dat je dan iets heel lekkers mag eten? -oké, motiveren met eten is ook niet goed, maar tsja- Zo lukt het mij namelijk wel altijd, haha. (:

    Als je nu even doorbijt ben je er over een (paar ?) jaar vanaf en dan hoef je geen huiswerk meer te maken. :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Als je nu even doorbijt ben je er over een (paar ?) jaar vanaf en dan hoef je geen huiswerk meer te maken. :3

    Ik moet nog anderhalf jaar, dan heb ik mijn diploma en kan ik gaan werken =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Maak een 'schema'. Dan kan je aankruisen wat je al hebt gedaan (: zéér motiverend (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Begin gewoon, en neem zo nu en dan pauze. Dat zorgt dat je er veel beter bij blijft.
    En chocolade werkt ook =]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    reyon schreef:
    Maak een 'schema'. Dan kan je aankruisen wat je al hebt gedaan (: zéér motiverend (krul)

    Dat doe ik idd best vaak, en het werkt heel goed (:

    Thanks allemaal =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    GO GO GO. Je kunt het! Motivatieeeee. _O_


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Als je nu doorbijt ben je er straks vanaf en als je het af hebt zal het goed voelen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Denk aan het moment waarop je terugkijkt en denkt: Goh en nu voel ik me goed nu ik het eindelijk af heb :']


    No growth of the heart is ever a waste

    reyon schreef:
    Maak een 'schema'. Dan kan je aankruisen wat je al hebt gedaan (: zéér motiverend (krul)

    He, dat ga ik nu es doen!


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je het hebt gedaan kan je allemaal leuke dingen doen, dus bijt even door, maak dat verslag, en het lukt je!


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.