• OMg, ik ben pist ><
    Mijn vader en zijn vriendin zijn echt al een tijdje op huizen jacht. Met het exuse ''dat vinden we leuk om te bekijken''
    Nu kon ik daarnet binnen, van een week bij me moeder. zijn ze op internet aan het kijken en shit. dus ik vraag of ze echt van plan zijn te verhuizen. zecht me vader ''ja mischien wel.''
    Maar ik wil helemaal niet weg hier. Ookal is het in de beurt of weet ik veel wat. ik ben na 3 jaar eindelijk gewent aan mijn kamer. aan de gesloopte Badkamer en het feit dat als ik op de wc zit naar een rommelhok kijk. -ja mijn vader doet lang over klussen-

    En ik voel me in dit huis lang niet zo op me gemak als bij me moeder thuis. het huis waar ik al heel mijn leven woon. maar hier wil ik ook niet weg.
    Ik vind het bijna leuk om elke dag 6 trappen op en af te moeten, en het stuur van mijn fiets in me maag te hebben als ik hem uit de kelder moet halen...

    Maar wie houd er rekening met mij., juist ja niemand. en dat doet nooit iemand!
    Het is nog niet vast dat we gaan verhuizen, maar het zit er dik in.
    en dan moet ik straks weer 4 jaar in een bouwval gaan zitten..
    en maar roepen dat ze geen geld hebben en dat ik darom nooit iets krijg. maar wel een villa willen kopen. vlikker op.
    ik ben het zat.
    ik zweer als mijn vader wilt verhuizen zonder mijn mening te willen weten, ga ik definitief bij me moeder wonen

    en nu moet ik janken ><

    Sorry, moest ik gewoon even kwijt., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Misschien is het inderdaad beter om eens voor jezelf op te komen. Sterkte ermee!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is kut voor je :O Ik vind dat niet eerlijk dat hij dat niet met jou overlegd en je mening niet vraagt :S Sterkte.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    sterkte

    het is k*t als mensen geen rekening met je houden


    #WWED - What Would Emma Do?

    hmm. Da's niet zo lief van je vader.
    Zeg hem dat jij écht niet wilt verhuizen,om dezelfde redenen die je onse net hebt verteld. En hij is je vader, hij móet wel luisteren :Y)
    veel sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    O, dat is echt rot voor je. ): Probeer er eens duidelijk en rustig met je vader over te praten, misschien begrijpt hij namelijk niet eens waarom je zo boos bent, en als hij het wel weet kan hij er ook rekening mee houden (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou idd ook met je vader gaan praten, probeer hem te overtuigen dat dit voor jou ht fijnste is.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Het is erg dat je er moeite mee hebt, maar denk ook na over de positieve dingen. Jouw vader en zijn vriendin zullen misschien veel blijer zijn over het nieuwe huis en misschien als je je kamer leuk inricht dat je er snel aan went.
    Je kan ook bij je moeder gaan wonen, ik neem aan dat je al 12 bent.


    Today will be Girl's Day party with you~