• vindt die jongen me nog leuker.

    Ik was op een schoolfeest en toen vroeg een jongen voor een ander of ik met die ander wilde dansen. Die die met me wilde dansen is zowat de populairste jongen van school. Maar ik zei nee, want er is een andere jongen die ik heel leuk vind en die was ook op dat schoolfeest.
    Maar nu loopt die jongen die ik afgewezen had alleen nog maar achter me aan. ookal heb ik hem al vaker duidelijk gemaakt dat ik niks van hem moet blijft hij maar achter me aanlopen. Best wel grappig want mijn grootste aartsvijand vind hem heel leuk maar hij ziet haar niet eens staan.

    opzich best grappig. Wie heeft ook weleens zoiets gehad?

    Haha, best wel zielig voor hem. (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb zoiets niet. Aangezien ik heel duidelijk ben. Maar ik vind het wel cool dat hij jouw leuk vind en niet je aartsvijand.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik, maar hij draaide helemaal door en ging me letterlijk stalken en hij beweerde dat hij recht op me had omdat hij 'mijn vriendje' was. Dat was dus niet waar, wat ik had niks met die gozer -.-' Naja, hopelijk kom je snel van hem af.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ability schreef:
    Haha, best wel zielig voor hem. (':


    They fell in love, didn't they?

    xD Is eigenlijk best sneu voor hem


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Haha, nooit gehad. Of toch niet met de crush van een aartsvijand :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Nee, ik niet, maar het is wel een grappige situatie, iets voor een film ofzo :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    oh, dat heb ik 2 keer gehad
    alleen ik vond die jongen vroeger leuk
    hij zei laatst tgn me: nu jullie definitief uit elkaar zijn (ik had een tijdje terug een vriend, maar het is uit) maak ik dan weer een kans ??
    alleen hij meent er niks van
    ik weet hoe hij is

    wel een grappige situatie van jou xD

    Onbereikbare meisjes zijn altijd sexy :Y)

    Gewoon blijven negeren (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb mijn beste vriend 1,5 jaar afgewezen.
    En nu is mijn beste vriend mijn vriendje


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, nou zou de populairste jongen mij leuk vinden zou ik het wel weten^^


    I'm in love with you and all your little things