• Ja, sommige van jullie hebben waarschijnlijk nog plannen voor het "trouwen".Sommige niet, maar ach ja. Ik zou heel graag een jurk als deze hebben. En geen bruidsmars ofzo, maar liever het liedje Twilight van Vanessa Carlton.

    En hoe ziet jou perfecte bruiloft eruit?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    hmm. Ik trouw niet,,maar als ik trouw zou het wrs heel typisch zijn,in zo'n mooi wit kleed (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mmm, dat staat nu niet vast natuurlijk. Ik moet eerst maar eens een vriendje zien te vinden, en wij moeten natuurlijk samen erover uit zien.
    Het liefst heb ik dan mijn bruiloft netjes in het zwart/wit. En ik nodig alleen mensen uit die ik echt heel goed ken enzo. En natuurlijk mijn favoriete liedje die ik dan helemaal geweldig vind vind ik dat die ook moet worden gespeeld.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik wil niet trouwen, maar als ik al zou trouwen wil ik naar Vegas om in mijn skinny jeans & een bandtshirt te trouwen. Zonder bezoek :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Waarschijnlijk gewoon in zo'n typische jurk.
    Maar ik denk niet dat ik echt een trouwfeest wil, hoor.
    Maar als ik feest vier mogen mijn beste vriendinnen en mijn broer komen.(krul)


    effort never betrays you

    Dat weet ik eigenlijk nog niet, ik weet alleen op welk liedje ik worden weggegeven door mijn vader (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik wil zeker weten trouwen, zie al helemaal een mooie jurk voor me en mooie bloemen, iedereen die er mooi uit ziet in het wit enzo. Een gezellig feest achteraf met al je vrienden en familie. Ik vind bruiloften dan ook altijd mooi, en iedereen heeft zijn eigen ding waardoor een bruiloft perfect is. Mijn ding is gewoon dat het sprookjesachtig moet worden.


    Everything is worse without music.

    Significance schreef:
    Ik wil zeker weten trouwen, zie al helemaal een mooie jurk voor me en mooie bloemen, iedereen die er mooi uit ziet in het wit enzo. Een gezellig feest achteraf met al je vrienden en familie. Ik vind bruiloften dan ook altijd mooi, en iedereen heeft zijn eigen ding waardoor een bruiloft perfect is. Mijn ding is gewoon dat het sprookjesachtig moet worden.


    Every girl deserves to be a princess on her special day. ;)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Geen idee, eigenlijk. Denk daar nog niet zo over na. Eerst maar even de goede man zoeken.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik wil trouwen. Ik wil me gewoon voor een dag een princes voelen. Dus ik wil een echte princessenjurk. Met heel veel bloemen. Ik wil witte duiven. Ik wil dat iedereen een jurk draagt (vrouwen) maar geen enkele vrouw mag mooier zijn dan mij. Mijn vader (anders moeder of oom) moet me weggeven.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik wil een traditionele bruiloft :'D


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Ik weet niet of ik wel ga trouwen, maar als het is, wil ik wel een witte jurk en wil ik het vieren met mijn zus, ouders en beste vriendinnen (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ow, het moet echt sprookjes-achtig zijn! :D Het liefste in het buiteland op Venetië ofzo in een kasteel of een strand of natuur. Het ik wil in een witte jurk. Strapless en de onderkant wijd met een sleep eraan en een tiara in mijn haar of bloem ofzo ;) En het liefste dat mijn ventje dan bij het "altaar" staat te wachten en dat mijn vader me dan gaat weggeven. En ik wil een koets als rijtuig en een groot feest voor familie en vrienden na afloop *zucht* kan al bijna niet wachten:$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Geen, kost alleen maar geld. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik ben niet zo'n trouw persoon, hoeft van mij allemaal niet.
    Maar als het zou gebeuren moet het in het witte kerkje in Simonshaven, mijn geboorteplaats waar ik tot nu toe nog altijd woon. het is klein & schattig, kunnen niet te veel mensen anders zou ik er toch te veel uitnodigen.
    Ik hou het dan gewoon simpel

    Ik wil zowieso een zwarte jurk I guess. Het enige wat ik zeker weet is dat ik in Rusland wil trouwen, met me Russische familie & een deel van m'n Nederlandse familie, en al m'n vriendinnen & vrienden.

    Wie weet ben ik wel dood voordat ik trouw? Like I don't know :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny