• En het is echt super fout -i know- maar het zijn cannabis lolly's! :')
    En nee je word er niet stoned of high van, er zit amper wat in en het smaakt naar groene thee (A)

    Serieus elke keer als ik in Amsterdam ben moet ik zo'n potje kopen (en ze zijn vet duur --') maar zooooo lekker :3

    Wie heeft ze ook wel eens gehad? :3


    dream, dare, fly!

    Fictional schreef:
    Ik niet.
    Ik ben verslaafd aan schoenen maar die eet ik niet.


    Haha *ziet even voor zich dat je je schoenen op eet* x'D


    dream, dare, fly!

    Cannabis-lolly's? Nog nooit gehad. Deze zomer in Spanje wel Absint (80%) met Cannabis gedronken, dat was -zacht gezegd- niet heel erg smakelijk.


    It's time to be happy again.

    Entity schreef:
    Cannabis-lolly's? Nog nooit gehad. Deze zomer in Spanje wel Absint (80%) met Cannabis gedronken, dat was -zacht gezegd- niet heel erg smakelijk.


    *zet op der lijstje van uitproberen (A)*


    dream, dare, fly!

    Nambiar schreef:
    (...)

    *zet op der lijstje van uitproberen (A)*


    ghehe, zou ik niet doen. Het is echt heel smerig. En voor de echte durfals - of gekken- : Absint, 90%. Wordt je blind van!


    It's time to be happy again.

    Entity schreef:
    (...)

    ghehe, zou ik niet doen. Het is echt heel smerig. En voor de echte durfals - of gekken- : Absint, 90%. Wordt je blind van!


    Okaay 90% word em dus niet! Maar waar smaakte het naar dan dat het zo smerig was? -nieuwschierig (nerd)-


    dream, dare, fly!

    Slime schreef:
    Wat is dan het nut van de cannabis?

    Je zei dat het naar groene thee smaakte? Maak een groene thee lolly, en je kunt gewoon verslaafd blijven, zonder dat je drugs gebruikt :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    theBronx schreef:
    (...)
    Condooms met frietsmaak hebben ze al.


    Dat kan toch niet lekker zijn? ;D


    Nothing is heavy to those who have wings

    Lol, cannabis liquor is net zoiets. Je wordt er niet stoned van en de smaak van weed valt niet te proeven. Maar als je er veel van zuipt kun je wel wasted raken ;D Toch nog iets goeds, want ik wil niet zeggen dat ik het niet lekker vind. ;a


    Scream for mercy!