BieberRAWR schreef:
Oneens. Als ze willen roken moet daar een speciale plek zijn waar ze dat kunnen doen. Gewoon een deel van het plein ofzo. Wij hebben een soort tent waaronder je dan kan staan en verder mag er niet gerookt worden. Best wel een handige oplossing.
Eens.
Bij ons staan ze voor de ingang van de school te roken en dat is zo smerig. Ga dan een stukje verderop staan, buiten de hekken, daarmee stoor je de niet-rokers teminsten niet. Meeroken is ook roken he...
A king can rule a kingdom, but happiness will rule the
MamaHert schreef:
Oneens, dan sneaken ze nog meer weg om te roken. En dat doen ze al genoeg om te blowen omdat het niet mag. (Niet dat ik vind dat dat op scholen mag, maar je snapt me wel. Zo niet, dan toch. )
Je mag zoiezo toch niet roken op school? Een verbod is nutteloos , bij ons geven ze ons de vrijheid om in het parkje net naast de school te roken , maar op school mag dat nie
I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me
BieberRAWR schreef:
Oneens. Als ze willen roken moet daar een speciale plek zijn waar ze dat kunnen doen. Gewoon een deel van het plein ofzo. Wij hebben een soort tent waaronder je dan kan staan en verder mag er niet gerookt worden. Best wel een handige oplossing.