Ja echt. Het komt allemaal tegelijk. Eerst maakt me ex het uit op een kut manier, dan gaat me ex ook nog eens mee naar feest, waar ik me heel erg op verheugde, sinds een paar dagen zit ie mijn hyves vol te spammen mij af te zeiken me vrienden af te zeiken en alleen maar ruzie te zoeken, dan zegt een hele goeie vriend van mij ineens dat ie de vriendschap wilt verbreken omdat hij wat voor mij voelt, maar ik niks voor hem, en ik zit sinds gister ook nog eens in een kut klas.. Echt serieus, ik kan er even niet meer tegen ;s
Wat fijn, er is vandaag weer wat bij gekomen. Ik vertelde tegen me ouders dat ik terug wilde naar m'n oude opleiding, maar ze verplichtte me om bij deze te blijven. En ik heb hetzelfde karakter als me pa, snel boos worden, dus ik flipte, me pa ook en me ma verdedigd me pa. En dat pakte echt niet goed uit. Het was echt een heftige ruzie. En ik wilde dus proberen om terug naar me opleiding te gaan, maar ze zeiden dat ik grote problemen kreeg als ik dat ging doen.. Ik kan nergens heen als ze me t huis uit zetten
[ bericht aangepast op 27 okt 2010 - 20:18 ]
Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.