Hallo allemaal,
Ik denk dat de titel van deze topic al genoeg zegt maar toch even kort het volgende:
Er zijn mensen op Quizlet die zich voor een ander voordoen. Sommige daarvan doen alleen alsof ze ouder zijn om stoer te lijken, maar er zitten ook ''gevaarlijker'' mensen bij... Dat houdt in: mensen die op Quizlet ''braaf'' zijn, maar via MSN agressief zijn of ongepast gedrag vertonen... (lees: mensen (meestal mannen) die; je bedreigen, dwingen om je cam aan te zetten, willen afspreken, etc.)
Als je zoiemand bent tegengekomen kun je diegene het beste blokkeren en verwijderen, maar het is ook goed om je ouders of een moderator van Quizlet het te laten weten... Je kan ook, zoals ik, een apart e-mail adres aanmaken voor Quizlet...
Elke klacht over dit onderwerp wordt serieus onderzocht en mochten klachten terecht zijn dan wordt de gebruiker in kwestie onherroepelijk van de site verwijderd.
Muppy
(bericht aangepast door een moderator)
-
24 maart 2008 - 15:3724 maart 2008 - 15:44
heel goed dt je dt ff verteld!!!!
24 maart 2008 - 15:5824 maart 2008 - 17:1824 maart 2008 - 18:0424 maart 2008 - 18:32Aha (: , goed
24 maart 2008 - 21:2925 maart 2008 - 21:18JA MENSEN, IK BEN EEN OUDE MAN VAN 928 JAAR, EN IK HOUD VAN KLEINE KINDERKES...
en mijn naam is: SINTERKLAASJE!!
muhahahaha
sorry, maar dit moest er even uit:)
maar ze hebben wel gelijk hoor:) Niet iedereen toevoegen, of je adres enzo geven.Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?
25 maart 2008 - 21:44fijn dat der zoiets bestaat... ik heb hier ook iemand ontmoet. die zichzelf voordeed als de vriendin van tom maar mn beste vriendin die hoort weer hele andere verhalen van der. ze liegt over zichzelf over der vrienden en over der familie..
trouwens je moet niet gelijk heel slecht gaan denken over de mensen hier ofzoo want ik heb hier dus ook mn beste vriendin ontmoet.. en daar spreek ik nu ook mee af enzo. maar jem oet gewoon eerst vertrouwd msnen enzoo..belle en alles komt goed
happy end^^
xxMelissaaHenkAddicted <33
25 maart 2008 - 21:48Ik heb van genoeg mensen dr nummer hier op quizlet en hun hebben mijn nummer ook .
In Italië tot en met 26 juli! :D
30 maart 2008 - 14:2130 maart 2008 - 15:12dankje ik heb al zo iemand gehad van quizlet... waarom ben ik de enigste die dit zegt
1 april 2008 - 19:12Ik heb wel sommige mense op quizlet
JAa, 1st zegge ze keiveel in pb berichte
en dan worre ze zoo suprsaai op msn
en ik heb nog nooit iemand myn nummr gegeve zeh!!
en uuhm...Dr is ier een meisje, en die heeft op haar profiel alle fakers staan, en alle nepmsn adresse enz...
Dus ge moet daar maar is kijke, voor iemand u wijsmaakt da hij/zij Tom is of zn vriendin...
Xxeverybody needs a song.
1 april 2008 - 19:29JA MENSEN, IK BEN EEN OUDE MAN VAN 928 JAAR, EN IK HOUD VAN KLEINE KINDERKES...
en mijn naam is: SINTERKLAASJE!!
muhahahaha
sorry, maar dit moest er even uit:)
maar ze hebben wel gelijk hoor:) Niet iedereen toevoegen, of je adres enzo geven.
whahaaa sorry ik moest hier zo om lachen!!1 april 2008 - 19:321 mei 2008 - 18:37gelukkig hebben we nog onze moderators héé, zij beschermen ons wel
LANG LEVE DE MODERATORS!
sorry, ben melig vandaag
x.