• Het boek 'Haar naam was Sarah' wordt verfilmd. Vanaf 28 oktober zal de film draaien in de bioscoop in Nederland. Sowieso ben ik heel erg te spreken over het boek, dus deze film zal het kijken dan ook meer dan waard zijn. Het is een Franse film, maar hij ziet er veelbelovend uit - afgaand op de trailer. Voor degenen die het boek niet hebben gelezen:

    Haar Naam Was Sarah is de ontroerende verfilming van de bestseller van Tatiana de Rosnay over het grote drama dat zich in Parijs voltrok
    De tienjarige Sarah wordt in de nacht van 16 juli 1942 samen met haar ouders opgepakt en naar het Vélodrome d'Hiver in Parijs gebracht, waar duizenden joden worden verzameld voor deportatie. Niemand heeft echter gezien dat Sarah haar kleine broertje Michel in een kast opsloot, net voordat de politie het appartement binnendrong.

    Zestig jaar later krijgt Julia Jarmond, een Amerikaanse journaliste in Parijs (Kristin Scott Thomas), de opdracht een artikel te schrijven over deze razzia, een inktzwarte bladzijde in de Franse geschiedenis. Ze gaat op zoek in archieven en via het dossier van Sarah ontdekt ze een goed verborgen geheim van haar eigen schoonfamilie. Haar echtgenoot probeert haar ervan te weerhouden zich met deze geschiedenis te bemoeien, maar Julia besluit desondanks het spoor van Sarah te volgen.


    Zie hier de trailer

    Wie gaat 'm kijken? :'D Ik denk dat ik met mijn moeder naar de bioscoop ga, want srsly. Dat boek is zo damn mooi geschreven. :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    OMG! Daar moet ik heen :O


    Life is hard and then we die

    Oh, dat boek was echt verschrikkelijk mooi ö


    SLOAN.

    Ja, ik zeker weten!
    Heb het boek gelezen, en moet dus die film nu ook zien.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Soulsavers schreef:
    Ja, ik zeker weten!
    Heb het boek gelezen, en moet dus die film nu ook zien.:9~


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Mijn zusje (10) vroeg 'Waarom heet ze nu dan niet meer Sarah?'
    Maar ik ga dr heen xD


    If I had you, life would be a party it'd be ecstasy.