• Ja mijn ouders doen dus echt moeilijk. Ik wil dus naar Kensington/Makebelieve concert maar ze doen moeilijk. Ik mag dus niet met de tram ofzo. Ik moet met een ouder en zelf willen ze niet mee. Maar ik wil dus met Carmen (Hier op Quizlet, Podolski) naar Kensington volgend jaar maart maar het zal vast niet mogen want Makebelieve mocht nog maar net en Die meet and greet met Kensington en Only seven left . Dat mag dan nog maar net. Maar ik wil dus gwn zonder ouders.

    hebben jullie ook zulke lastige ouders..?


    Ivar Oosterloo.

    ja heb ik ook(cat)


    Ivar Oosterloo.

    ow kut ik zit op jou account xD


    Ivar Oosterloo.

    Als ik mag vragen hoe oud ben je? Want dit kan ook met je leeftijd te maken hebben.
    Mijn ouders zijn trouwens heel chill. Ik mocht op mijn 12e naar mijn eerste concert in dezelfde week ging ik nog naar een ander concert en nu ga ik naar All Time Low en Katy Perry en het enige wat mijn vader doet is brengen en naar All Time Low gaat ie mee omdat ie de Melkweg wel leuk vind en All Time Low vind ie ook wel goed. -haha nu ben je vast jaloers;$(krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee, heb ik geen last van. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Waar is het? 8D ik ben 18, misschien ga ik wel mee met jullie -stalkt-


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Waar is het? 8D ik ben 18, misschien ga ik wel mee met jullie -stalkt-


    zaterdag wou ik naar eeen concert en dat was in alphen a/d rijn en dat is 3 kwartier met de tram vanaf Delft


    Ivar Oosterloo.

    ATL schreef:
    Als ik mag vragen hoe oud ben je? Want dit kan ook met je leeftijd te maken hebben.
    Mijn ouders zijn trouwens heel chill. Ik mocht op mijn 12e naar mijn eerste concert in dezelfde week ging ik nog naar een ander concert en nu ga ik naar All Time Low en Katy Perry en het enige wat mijn vader doet is brengen en naar All Time Low gaat ie mee omdat ie de Melkweg wel leuk vind en All Time Low vind ie ook wel goed. -haha nu ben je vast jaloers;$(krul)


    14 ben ik nu


    Ivar Oosterloo.

    ATL schreef:
    Als ik mag vragen hoe oud ben je? Want dit kan ook met je leeftijd te maken hebben.
    Mijn ouders zijn trouwens heel chill. Ik mocht op mijn 12e naar mijn eerste concert in dezelfde week ging ik nog naar een ander concert en nu ga ik naar All Time Low en Katy Perry en het enige wat mijn vader doet is brengen en naar All Time Low gaat ie mee omdat ie de Melkweg wel leuk vind en All Time Low vind ie ook wel goed. -haha nu ben je vast jaloers;$(krul)
    :|Jaloeeeerssss:| ik mag nu nog niet naar ATL in Feb.. damn


    My heart is yours and so am I

    LisMBxKST schreef:
    ja heb ik ook(cat)
    heb ik ook dus xD
    yeah zit op me eigen account (cat) oke mensen verklaren mij nu voor gek :Y)


    My heart is yours and so am I

    LisMBxKST schreef:
    (...)

    14 ben ik nu

    Ooh dat ben ik nu ook maar zodra ik naar All Time Low ga ben ik 15. (krul) Naja opzich is 14 nog best jong om alleen naar een concert te mogen. Dat ik om mijn 12e al mocht vond ik ook raar, had ik nooit verwacht. Want het is wel jong, de meeste gaan ook pas rond hun 15e á 16e.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Podolski schreef:
    (...):|Jaloeeeerssss:| ik mag nu nog niet naar ATL in Feb.. damn

    Awh dat is stom zeg! I mean ATL is geweldig!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hmm, mijn ouders zijn ook wel goed in een potje moeilijk doen..


    Everything is worse without music.

    Bij mij ook -_-
    willen ze naar de bios en wij moeten mee,, maar we blijven zeggen dat we niet mee willen xd
    Gaan ze zeiken; Jaa, is heel leuk enzo.
    Ach ik wil gewoon niet mee, heb wel wat anders te doen xd


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Nope. Mijn moeder vind het allemaal prima, als ik maar weer thuis kom en alles zelf betaal, haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.