• Het word een Chaz Sommers love story maar ik heb dus ook andere rollen nodig. laat ik maar even vertellen waar het verhaal over gaat. Ashley is het ex vriendinnetje van Chaz. hij en ryan zijn samen met Justin mee op tour gegaan en als ze terug komen is alles verandert. in plaats van cheerleaders bij cheerleaders gaat iedereen met iedereen om. Alles door Ashley. maar wat als Ashley word geadopteerd door iemand die ze wel heel goed kennen?

    rollen:
    Vriendin Justin:AshelyGreene
    Vriendin Ryan:
    beste vriendin Ashley:
    Meeloper 1:
    Meeloper 2:


    misschien heb je zelf nog wel een leuke rol in gedachte zet hem er dan even bij.

    lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Karakter:
    Uiterlijk beschrijving en foto:
    Extra:

    oke alsvast bedankt voor het invullen.

    xxx

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 18:12 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Rol: vriendin Justin ^^
    Naam: Nikki
    Achternaam: Stone
    Karakter: Vrolijk, spontaan, betrouwbaar
    Uiterlijk beschrijving en foto: http://media.photobucket.com/image/girl+blue+hair/bringmethescene/l_2a097bace9884de69575a477547efb0a.jpg
    Blauw/Blond haar, groene ogen, blanke huid
    Extra: Heeft een Chincilla [dat beestje op de foto] die Ringo heet.


    Life's too short to take too seriously

    Yeey, ik heb de rol. (yeah)


    Life's too short to take too seriously

    Rol: Vriendin Ryan (:
    Naam: Julia
    Achternaam: Somers
    Karakter: Julia is een lief meisje en kan soms wat scherp uit de hoek komen. Ze is erg beschermend om haar familie & vrienden.
    Uiterlijk beschrijving en foto: UITERLIJK
    Beschrijving: Ze heeft blond haar en grijs/groene ogen.
    Extra: Julia is het jongere zusje van Chaz [ 15 jaar. jaja chaz is dus eventjes ouder -a-]


    To infinity and beyond •

    lijstje:
    Rol: Beste vriendin Ashley
    Naam: Anila Emily
    Achternaam: Fryte
    Karakter: Ze is een aardig persoontje en kan lekker uit de hoek komen. Ze is soms brutaal en ego. Maar meeste van de tijd melig en droog. Vooral ook heel behulpzaam en vertrouwbaar
    Uiterlijk beschrijving en foto:klik
    Extra: ze speelt drums en piano al van af haar 4 en kan ook heel mooi zingen.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 22:10 ]


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen